De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 08:49

Peelie schreef:
Vorige week stond kroonjuweel al op de voorpagina als wiki foto van de dag. Maar nu staat hij er vandaag week. Is de bokt wiki zo klein?



Dat viel mij van de week met de clickertraining ook al op en laatst met nog een foto. maar als ik dan de reactie van Jessica hierboven lees, gaat het om een random systeem wat de foto's kiest en ik denk dat dit systeem nog niet helemaal werkt zoals het zou moeten waardoo je dus steeds dezelfde foto's krijgt. Kan me niet voostellen dat de wiki echt zo weinig foto's heeft als wat we nu te zien krijgen. Zou leuk zijn als we bijv. een maand (Minstens!) lang elke dag een andere foto kunnen krijgen maar vooralsnog lijkt dat nog niet te lukken.

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 08:52

Er zijn per dag meerdere foto's. Dan ga je er best hard doorheen lijkt me

Anoniem

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 08:59

Goh wat ben ik toch een spuit 11 af en toe zeg... |o

Zie nu pas dat je kan kiezen of je het per dag wilt of per categorie...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 09:28

Het is wel een andere foto dan de vorige keer, dus random picking van foto's geloof ik wel :+. Nu de onderwerpen nog.

Birgit01

Berichten: 780
Geregistreerd: 12-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 09:28

Afbeelding
Ik ben nog erger! Kan het knopje echt niet vinden! Waar zien jullie die?

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 16:01

Ben je wel ingelogd? Het zou in het vakje van het sportnieuws in jouw geval moeten staan in de rechterbovenhoek.

Birgit01

Berichten: 780
Geregistreerd: 12-01-15

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 20:32

Nee, dat zal inderdaad het verschil geweest zijn! Nu staat er wel een tekentje!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 09:38

Hé, die andalusiër heeft er eerder gestaan.

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:44

We zijn inmiddels weer een paar weken verder.

Het Wikiteam heeft ervoor gezorgd dat de database met foto's voor het wikiblokje is uitgebreid. De foto's worden nog steeds random gekozen, maar er is in ieder geval meer keuze.

Verder heeft Bart nog wat gesleuteld aan de voorpagina.
Algemeen nieuws staat nu bovenaan, met daaronder de Bokt community, Sportnieuws en Fokkerijnieuws. Elke categorie heeft nu ook een vast aantal berichten, waardoor het er minder rommelig uitziet.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:45

Oké bedankt voor de update. Alleen ben ik terug gegaan naar de oude layout en daar nog steeds blij mee.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:13

Ik gebruik ook de oude lay-out.

meintje

Berichten: 1834
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: Waterlandkerkje

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:43

Ik niet, ik vind de nieuwe lay-out wel fijn. Ik lees nu veel meer nieuws dan voorheen. Juist omdat het in categorieën is ingedeeld.

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 17:02

Hier ook de oude lay-out.
Juist met de nieuwe indeling miste ik veel nieuws, nu kan ik in 1 oogopslag zien wat ik gemist heb, ook als ik een keer een dag niet op bokt ben geweest. (vraag me af of dat eigenlijk überhaupt wel voorkomt. :') )

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 18:35

Ik gebruik ook gewoon weer de oude lay-out. Geen last dus van al het gehussel.

criollo_yess

Berichten: 1074
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 08:49

Amanda schreef:
Verder heeft Bart nog wat gesleuteld aan de voorpagina.
Algemeen nieuws staat nu bovenaan, met daaronder de Bokt community, Sportnieuws en Fokkerijnieuws. Elke categorie heeft nu ook een vast aantal berichten, waardoor het er minder rommelig uitziet.


Flinke verbetering. Bedankt!

karlli

Berichten: 2386
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 12:03

Amanda schreef:
Het Wikiteam heeft ervoor gezorgd dat de database met foto's voor het wikiblokje is uitgebreid. De foto's worden nog steeds random gekozen, maar er is in ieder geval meer keuze.


Niet om het een of ander, maar ik heb de afgelopen dagen nu al meerdere keren foto's langs zien komen die er eerder ook al op hebben gestaan, voor mijn idee rouleert het tussen een 10tal foto's :o

meintje

Berichten: 1834
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: Waterlandkerkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 13:30

karlli schreef:
Amanda schreef:
Het Wikiteam heeft ervoor gezorgd dat de database met foto's voor het wikiblokje is uitgebreid. De foto's worden nog steeds random gekozen, maar er is in ieder geval meer keuze.


Niet om het een of ander, maar ik heb de afgelopen dagen nu al meerdere keren foto's langs zien komen die er eerder ook al op hebben gestaan, voor mijn idee rouleert het tussen een 10tal foto's :o


Dat idee heb ik ook. En aangezien het echt wel een meerwaarde kan hebben voor de voorpagina is dit wel zonde....

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:06

Dat is vreemd, ik hou het naar aanleiding van de meldingen hier extra bij, maar ik heb echt elke dag een andere foto.... Bij mijn weten heb ik nog geen enkele foto 2 keer gezien.

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:54

Ik wilde nog niet reageren, eerst deze week afwachten maar het lijkt er idd op dat het oude " probleem" weer terug is. Nadat het hier in dit topic was aangegeven dat er wat aan gedaan was kreeg ik steeds nieuwe foto's die ik nog niet had gehad. Deze week zijn de oude foto's (Idd een stuk of 10) weer terug maar kan ook toeval zijn dat nu toevallig de oude foto's aan de beurt zijn. Daarom kijk ik het nog even aan om zeker te weten dat er weer alleen maar 10 foto's te zien zijn. Na 10 dagen zou er dan dus weer een foto moeten komen die ik nog niet gezien heb.

JKiya

Berichten: 2259
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 17:58

Ik heb de hele dag dezelfde wikifoto, ook bij verversen. Daarnaast ook inderdaad een kleine selectie foto's die tekens terugkeren.

Dat het verschillende foto's uit hetzelfde artikel zijn gaat volgens mij niet altijd op: ik weer heel zeker dat ik voor de 3e keer de afgelopen weken de schimmel arabier als foto zie. Dit is namelijk voor mij een 'bekende' combinatie van amazone en paard, dus dat valt mij extra op.

Maar ook andere foto's (oa rodeo en een bepaald woestijnpaard/volk (altai) schieten me te binnen) heb ik al meerdere malen gezien.

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 18:04

Ik (als wikimod) snap wel wat jullie bedoelen; ik heb hetzelfde idee, bepaalde foto's komen vaker voorbij. Voor de komende vijf dagen zie ik (achter de schermen) de foto van vandaag, dan één herhaling en dan drie nieuwe foto's. Het zou random moeten gaan en er zijn 422 foto's om uit te kiezen, maar het is net alsof de randomizer ergens blijft hangen. Wordt ongetwijfeld vervolgd...

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 20:47

Dank voor je antwoord Hilary. Ik wacht weer rustig af.

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: De vernieuwde voorpagina van Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 23:06

@ JKiya: het klopt dat je de hele dag dezelfde foto te zien krijgt. Het plan is dat er elke dag een andere foto te zien is.

Zoals Hilary al aangeeft worden die foto's gekozen uit een selectie van 422 bestanden. Dat aantal wordt nog verder uitgebreid. We zijn ons ervan bewust dat er af en toe foto's dubbel gebruikt worden maar de precieze oorzaak is nog niet gevonden. In elk geval dank voor het melden, we zijn ermee bezig.

JKiya

Berichten: 2259
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 09:30

Aurora3 schreef:
@ JKiya: het klopt dat je de hele dag dezelfde foto te zien krijgt. Het plan is dat er elke dag een andere foto te zien is.


Sorry, dan had ik een andere opmerking verkeerd begrepen.

Ik zie nu wel weer de schimmel arabier voor de 4e keer.

fleurtjeuh
Berichten: 10317
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 11:13

JKiya schreef:
Aurora3 schreef:
@ JKiya: het klopt dat je de hele dag dezelfde foto te zien krijgt. Het plan is dat er elke dag een andere foto te zien is.


Sorry, dan had ik een andere opmerking verkeerd begrepen.

Ik zie nu wel weer de schimmel arabier voor de 4e keer.

Inderdaad alweer de schimmel Arabier.
Deze heb ik ook al erg vaak gezien inmiddels.
Dat het vaker een foto neemt van het artikel van de arabier zou me niet zo veel schelen, maar die schimmel is de enige foto die hij pakt, terwijl er veel meer fotos in dat artikel staan