Ex-topman Eurocommerce veroordeeld tot 3,5 jaar cel

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 11:59

Mensen denken nogal makkelijk over een gevangenisstraf, 3,5 jaar is niet misselijk hoor, ga er maar aanstaan..zeker het soort publiek waar je mee komt te zitten, een strafblad, geen inkomsten, je netwerk kwijt..

En ja het is belastinggeld, maar geen moord of roofoverval of diefstal met geweld en tussen die gasten kom je te zitten met het even zo kromme systeem die ook met 3 jaar komen te zitten met tasjesrukkerij van oude weerloze vrouwtjes, of de zoveelste inbraak waarbij ook leed is veroorzaakt en bv een oude vrouw niet meer durft alleen te wonen..


Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 14:34

Ja nou en, hoe denk je dat voorarrest is?

Erg makklijk gedacht...duidelijk geen weet wat detentie inhoudt

De plukse wetgeving, mee bekent?

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:16

Ik zeg nergens dat ze niet gestraft hoeven te worden, maar ik vind het buiten protioneel, gezien de ampele straffen die uitgedeeld worden naar persoonsdelicten.

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: Ex-topman Eurocommerce veroordeeld tot 3,5 jaar cel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 19:18

Nou dat valt wel mee, bij grote belastingontduikers wordt alles blootgelegd en alles wat in beslag genomen kan worden, wordt dat ook..zeker als er bedrijfsmatige achterdeurtjes zijn, het hele vermogen en het vermogen van de echtgenote wordt bevroren en alles wat niet wit aangetoont kan worden, ben je kwijt.

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 19:20

Brainless schreef:
Indestal schreef:
Ik zeg nergens dat ze niet gestraft hoeven te worden, maar ik vind het buiten protioneel, gezien de ampele straffen die uitgedeeld worden naar persoonsdelicten.

2jaar zitten voor 40 jaar mensen oplichten en 750 miljoen opstrijken....
Dat is "snel" verdiend hoor.
Ik vind het juist ontzettend weinig voor al die ellende wat zij veroorzaakt hebben.



40 jaar? Waar basseer je dat op? En 750 miljoen? Worden dingen niet groter gemaakt dat het is?

En wie appelen vaart, appelen eet..het grote geld is altijd verkregen door list en bedrog, dat weet toch iedereen? Waar zij voor veel geld zaken mee deden, zijn uit de zelfde sigarendoos en niet uit de grabbelbox waar jij en ik toe behoren


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _activeme, bettepet, ElCid, lonimma, nimbletje, Roulette_ en 13 bezoekers