Hotel voor paarden voortgezet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Hotel voor paarden voortgezet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 23:36


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 17:03

De proef is volgens B. Rijken, adjunct-directeur facilitair bedrijf, naar verwachting gelopen. Veel studenten van de NHB nemen in de vakantieperiodes hun paard mee naar huis, waardoor zo'n honderd boxen leeg komen staan. 'De afgelopen twee maanden waren voor ons puur bedoeld om te kijken of een paardenhotel in de organisatie past', vertelt Rijken. Hij benadrukt dat het onderwijs bij NHB altijd op de eerste plaats komt. 'Maar als we hiernaast commerciële activiteiten kunnen ontplooien, zullen we dit zeker niet nalaten.' Met de extra opbrengsten is het voor NHB mogelijk de studiekosten voor de leerlingen te verlagen.
Paarden kunnen voor vijftien euro per dag onderdak krijgen bij het Hippisch Centrum. Dit is op basis van vol pension: stalling, voeding en verzekering. Ook is het mogelijk dat de paarden dagelijks 'op niveau' bereden worden, maar hiervoor moet wel extra betaald worden. De verzorging van de dieren is in handen van studenten, onder begeleiding van de stalmeester en veterinair.
In juli en augustus hebben zo'n tien paarden hun vakantie doorgebracht in het pension aan de Bruggenseweg. 'De publiciteit voor het paardenhotel is pas in juni op gang gekomen', licht Rijken toe. 'Het zou niet reëel zijn een maand later honderd paarden te verwachten.'

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18124
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 22:31

goed idee, vooral omdat de kosten van de studenten dan omlaag gaan!

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 10:39

Jammer dat ze er nu pas meekomen ik zit er nog maar 10 maanden en dan ben ik klaar.

maelja

Berichten: 53
Geregistreerd: 23-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 16:18

hahahahahahahahahahahahahhaa

kelly hendriks jij had toch helemaal geen paard mee????????/

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 12:21

Mickey schreef:
Met de extra opbrengsten is het voor NHB mogelijk de studiekosten voor de leerlingen te verlagen.'

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 12:22

Ellen Polling daar heb ik het ook niet over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!