Proces-verbaal tegen eigenaresse wegens verwaarlozing

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:21

wat fijn dat ze ze nu wel gaat voeren en de stal gaat uitmesten :Z

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet


geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:29

russel schreef:
Josefien schreef:
@Spatter ik denk ook dat de eigenaar dit gedaan heeft, maar goed, ze blijven wel verwaarloosd, anders had de DSB niet ingegrepen toch?



Had de DSB maar ingegrepen... :+



Zou dirk scheringa hier veel aan hebben kunnen doen? :+ ....inderdaad....verhuurster is ook schuldig...die stond erbij en keek er naar.

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet


geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 19:23

Zandkorrel_ schreef:
Ik vind het goed dat er een proces verbaal tegen de mevrouw is gemaakt. Ik hoop dat ze nu wat beter op haar paarden gaat letten. Ze zal vast om ze geven :) /3



:j daarom verwaarloos je ze ook....omdat je veel van ze houdt. :7
Ik ben ook gek op mijn paarden en dat merken ze zo een vijfx per dag....als ik met voer of hooi kom.

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 17:19

mijn god....hoe kun je zo omgaan met dieren :(
schandalig dat daar niets aan gedaan word.

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers