Proces-verbaal tegen eigenaresse wegens verwaarlozing

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:44

spatter schreef:
het is een beetje een apart verhaal

effe de krant er bij pakken

de stal lag vol met mest en er was geen voer en water(geen water, jeetje)
de stalling werd gehuurd maar de huur is ook nog niet betaald
het gaat zo te zien om grote paarden, op de foto in de krant oogt het een KWPNer en een pony, maar dat zou ook het veulen kunnen zijn

de eigenaresse durfde niet naar stal omdat ze bang was voor journalist van der heuvel die haar zocht vanwege de verkoop van een ongezond paard en haar zou willen spreken voor het tv programma "rechtgezet"
ze was de laatste 3 weken nauwlijks op stal geweest

dat is precies de periode van de zware vorst en sneeuw :(

de eigenaar van de stal wil haar ze snel mogelijk weg hebben
zo te zien zijn dit mooie stallen dus voor de paarden zou het wel minder zijn als ze moeten verhuizen


En het mooie is nu nog wel dat John van den Heuvel wel degelijk daar is geweest, en haar niet alleen heeft gefilmd ivm de verkoop van een ongezond paard, maar er nu ook bij uit is gekomen dat ze de paarden dié ze heeft verwaarloosde...



Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Proces-verbaal tegen eigenaresse wegens verwaarlozing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:04

Zo stond het op Weert de Gekste

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:13

Marjoow schreef:
Ik vind dit toch wel een zeer eenzijdig bericht eerlijk gezegd. Zijn er ook ergens foto's/filmpjes te zien??
Ik weet dat zulke maatregelen niet zomaar worden genomen hoor.

Toch heb ik ook wel te doen met zulke mensen. Soms zie je door de bomen het bos niet meer, gaat het zo slecht financieel dat je niet anders kan, en dat je geen kant op kan. Die beestjes zijn dan alles wat je nog hebt, en je doet er alles aan om die te behouden natuurlijk.


Foto's en filmpjes kan ik je niet aan helpen, maar ik kan je wel verklappen dat zelfs de burgemeester zich ermee heeft bemoeid. Zal ie niet zomaar voor elk mager uitziend paardje doen.

Door de bomen het bos niet meer zien.... tja... dat kan bij mensen gebeuren. Maar hoeveel moeite is het om mest te scheppen en hooi en water te brengen? Nee... als je het zo ver laat komen is er iets echt niet goed in je hoofd denk ik.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Gerdien_, agesus, Carowl, Django_Mette, ijslandfan, Lagonda, matespony, moonsparkle, OmgiliBot, rosak, Sanne_zepp, savieralover en 35 bezoekers