Proces-verbaal tegen eigenaresse wegens verwaarlozing

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
spatter

Berichten: 14450
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 07:33

triest! ;(

dat ze maar snel weer op krachten zijn

♥ Blue ♥ ♥ Tika en Kimber ♥
Tika Toverbal [ITP] Tika, mijn muildier-meisje ,weer eens in beeld !
Muildiertreffen in de Eiffel met Tika [RIJ-ITP] Muildiertreffen in de Eiffel met Tika



spatter

Berichten: 14450
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:30

het is een beetje een apart verhaal

effe de krant er bij pakken

de stal lag vol met mest en er was geen voer en water(geen water, jeetje)
de stalling werd gehuurd maar de huur is ook nog niet betaald
het gaat zo te zien om grote paarden, op de foto in de krant oogt het een KWPNer en een pony, maar dat zou ook het veulen kunnen zijn

de eigenaresse durfde niet naar stal omdat ze bang was voor journalist van der heuvel die haar zocht vanwege de verkoop van een ongezond paard en haar zou willen spreken voor het tv programma "rechtgezet"
ze was de laatste 3 weken nauwlijks op stal geweest

dat is precies de periode van de zware vorst en sneeuw :(

de eigenaar van de stal wil haar ze snel mogelijk weg hebben
zo te zien zijn dit mooie stallen dus voor de paarden zou het wel minder zijn als ze moeten verhuizen

♥ Blue ♥ ♥ Tika en Kimber ♥
Tika Toverbal [ITP] Tika, mijn muildier-meisje ,weer eens in beeld !
Muildiertreffen in de Eiffel met Tika [RIJ-ITP] Muildiertreffen in de Eiffel met Tika

spatter

Berichten: 14450
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:00

Josefien schreef:
"De eigenaar van de stal wil haar zo snel mogelijk weg hebben" dit snap ik niet.. Dan zou je toch verwachten dat die man in die 3 weken de paarden water en hooi gaat geven? Geen enkele pensionhouder zou dit laten gebeuren toch? Dan is hij eigenlijk ook strafbaar voor mijn gevoel.


aangezien de paarden nog leven ga ik er vanuit dat hij wel iets gedaan heeft
verder hebben gisteren de buren(met de DB) gezorgd dat de stallen zijn uitgemest en de paarden voer hebben gekregen

maarja, als paarden binnen staan, en dat zullen er veel geweest zijn met de sneeuw en kou, dan zie natuurlijk niet dat ze verwaarloost worden
het zou me niks verbazen als de staleigenaar aan de bel getrokken heeft

♥ Blue ♥ ♥ Tika en Kimber ♥
Tika Toverbal [ITP] Tika, mijn muildier-meisje ,weer eens in beeld !
Muildiertreffen in de Eiffel met Tika [RIJ-ITP] Muildiertreffen in de Eiffel met Tika

spatter

Berichten: 14450
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:10

er zijn nogal wat van die gasten met geen eerlijke bedoelingen
ik heb er hier eentje een dorp verder wonen en de berichten op bokt liegen er niet om

ze beweren liefdevol paardjes op te vangen maar ondertussen is het gewoon koehandel
je levert je paard daar in voor een klein bedrag en zij verkopen hem met winst

paarden met blessures worden doodleuk voor gezond weer verkocht

ik zeg niet dat deze mensen zo zijn maar ze zijn net zo goed handelaar en die paarden moeten ook hun eten verdienen

♥ Blue ♥ ♥ Tika en Kimber ♥
Tika Toverbal [ITP] Tika, mijn muildier-meisje ,weer eens in beeld !
Muildiertreffen in de Eiffel met Tika [RIJ-ITP] Muildiertreffen in de Eiffel met Tika

spatter

Berichten: 14450
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:48

oké!
er stond inderdaad in de krant dat hij haar wel had getroffen maar niet dat hij de paarden daar had gezien

♥ Blue ♥ ♥ Tika en Kimber ♥
Tika Toverbal [ITP] Tika, mijn muildier-meisje ,weer eens in beeld !
Muildiertreffen in de Eiffel met Tika [RIJ-ITP] Muildiertreffen in de Eiffel met Tika


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, anjali, danielle_x, djinnie, inge_romeo, Irene793, Koekeroekus, Mjelleke, Poekkie, SemrushBot en 25 bezoekers