Proces-verbaal tegen eigenaresse wegens verwaarlozing

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:06

DeSa schreef:
Kun je het niet betalen zul je er wat uit moeten doen.


Dat is tegenwoordig ook makkelijker gezegd dat gedaan hoor.... Ik weet niet wat voor paarden het zijn, maar als je op korte termijn van je paarden af moet, en het zijn geen topsporters, dan heb je in essentie twee keuzes: euthanasie of naar de slacht. En of je dat aan wil met een gezond paard, die je als huisdier heb gehad, daar heb ik mijn twijfels over.

Desalniettemin, erg sneu dat het zo heeft moeten lopen, voor de paarden, maar ook voor de eigenaar. Er is namelijk sprake van verwaarlozing, niet van mishandeling, dus van kwade opzet zal geen sprake zijn. Ik hoop dat de eigenaar en de paarden een beetje hulp krijgen om orde op zaken te stellen.



s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:11

Gerjanne_s schreef:
Handelaar is ook nog een optie, geen excuus. Ik heb er geen begrip voor als mensen hu dieren laten verhongeren, op geen enkele manier.

Of weggeven.



Ook handelaren zijn tegenwoordig buitengewoon selectief hoor, vergis je niet... Ik heb overigens niets met de eigenaar of wat, maar ik vind wel dat er hier heel erg penny wordt gereageerd: paard verwaarloost is kwade opzet, eigenaar is een monster. Als ik de OP zo lees is er van wrede, monsterlijke daden geen sprake hoor :n

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, ALiuvv, Belle_Siem, karmas, Megane, Schildpaddd en 15 bezoekers