Hotel voor paarden bij NHB Deurne

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Hotel voor paarden bij NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 13:45


harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

Eigennaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 13:24

Er staat wel stegen.net maar origineel is van paardentrefpunt.nl!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 13:14


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-02 13:25

Het meeste nieuws komt van het ANP. Sites halen dat daar van af. Of het staat in de kranten.

De bron van dit artikel komt van stegen.net wat betekent dat je de rest van het artikel daar kan lezen.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:52

Nu weer even on-topic: Hoe gaan ze dat in Godsnaam doen? In Juli staan er nog paarden van leerlingen, en ik denk dat de leerlingen ook niet blij zijn, dan moeten ze in de vakantiedienst, die natuurlijk al niet leuk is, als je die krijgt, voor tweehonderd paarden zorgen ipv vijftig...

En persoonlijk zou ik mijn paard niet 'de containers' van het NHB Deurne willen hebben, maar goed...

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 09:32

Ik weet niet maar vakantiedienst doen de mensen vrijwillig dus dat is niet verplicht en doen dus alleen die mensen die dat leuk vinden. En wij hebben vakantie vanaf juni dus dan zijn bijna alle paarden weg behalve van de mensen die vakantiedienst doen. En als je echt de paarden in wil dan moet je ook zin hebben om 100 paarden te verzorgen inplaats van 50.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:35

En zoals je weet is dat niet bepaald de mentaliteit van de meeste leerlingen van Deurne...
Maar je hebt wel een houderij-instelling! Een echte houderij-er! (Was ik ook hoor, dus dat is een compliment...)

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 21:11

Ook voor de mensen die sport doen moeten ook meer paarden kunnen rijden dan dat ze normaal doen want anders wordt het hard voor hun. Kunnen ze beter kantoor werk gaan doen wordt niet zoveel van je gevraagd.
Ik vraag me ook af wat de meeste mensen na dat ze klaar zijn in Deurne willen gaan doen.
En bij Lauw van vliet moet het niet zo slecht wezen,wat viel er dan tegen?
Heb je bij mij in de periode gezeten? En je hoeft geen houderij instelling te hebben voor paarden te verzorgen er denken ook veel sportmensen zo

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:22

Nee, maar ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoel? Houderij was bij ons iig. iets 'normaler' (ik wil hier niemand mee beledigen, maar ik denk dat iedereen die Deurne doet of heeft gedaan weet wat ik bedoel) We kunnen hier wel een discussie over voeren, maar het is gewoon zo, dat veel mensen volgens mij zelf niet eens weten wat ze in godsnaam op die school doen. Bij Lauw was het zeker niet slecht, er viel bijna niks tegen, alleen was het heel weinig rijden en veel stalwerk, maar dat wist ik van te voren. Het lag ook niet aan de stal waar ik stage liep, maar aan mezelf. Ik wilde niet meer. En dan kan ik wel twee jaar doen alsof ik het geweldig vind en na Deurne evengoed de paarden niet in gaan, of gewoon stoppen. En dat is dus wat ik heb gedaan.

En ja, er zijn veel sportmensen die zo denken, maar ook heel veel die niet zo mensen. En er zijn ook wel wat houderij mensen die zo denken... Ken jij trouwens Tessa Pieffers? Of Jennifer? (Jennifer heeft voor mij bij Lauw stage gelopen, Tessa zat bij mij in de klas... En ken je Ricco? Inga Struykenkamp? Regien?

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 20:43

Ja Tessa, Jennifer en Regien zitten bij mij in de klas en Ricco en Inga ken ik ook. Met tessa ben ik gisteren nog naar de Efteling geweest.Ricco is voor hoefsmid bezig en is als het goed is bijna klaar en Inga is zijn vriendin.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 15:12

Dat weet ik, Ricco is een heel goede vriend van me, en Inga mag ik ook heel graag. Zeg maar tegen Ricco dat hij een berichtje terug moet sturen, en dat ik hem binnenkort bel!

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:40

heb je bij renee in de klas gezeten?