Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
minka schreef:Op de beelden op de website van Omroep Zeeland, zie je dat het onderbeen van het overleden paard er naast ligt, echt een verschrikkelijk gezicht, helemaal omdat het dier daar nog een poging doet om overeind te komen
_tarja_ schreef:minka schreef:Op de beelden op de website van Omroep Zeeland, zie je dat het onderbeen van het overleden paard er naast ligt, echt een verschrikkelijk gezicht, helemaal omdat het dier daar nog een poging doet om overeind te komen
Ja had het ook gezien, echt verschrikkelijk! Krijg er tranen van in mijn ogen. Verschrikkelijk drama dit!
Groepje hulpverleners bij de koetsier en bijrijder, iemand bij de fries die wonder boven wonder redelijk ongeschonden is en iemand die inderdaad de andere fries gerust stelt
. Wat fijn dat daar ook aan gedacht is, dat er in elk geval iemand bij dat friesje is blijven zitten. Dagie schreef:Mijn vader was erbij die zit ook op het filmpje bij het gewonde paard,
Ze hele Linker? achterbeen was gebroken en paard was helemaal in shock, hij heeft geen 1keer geprobeer overeind te komen,me vader is er heel tijd bij blijven zitten en de dierenarts was er binnen 10 a 15 minuten en heeft hem direct ingeslapen, andere paard is opgehaald door plaatselijke manege en was veder zo goed als oke enkel een schaafwond.
Petje af voor je vader
yvanda schreef:nou nou wat erg dit!!! maar wat kunnen wij er aan doen om te zorgen dat het ons niet zal overkomen!!
sterkte voor de nabestaande
stef schreef:Joenalie1 schreef:Ja, ik zag het op sbs!
Te erg jeetje, mijn vader geeft dan meteen de schuld aan het achenbach systeem,
Wat heeft dit in vredesnaam met het achenbach systeem te maken?
Paarden zijn voor zover bekend niet aan de kletter gegaan oid. De voorstelling die ik erbij heb is dat de auto achterop de koets is geklapt, met als gevolg dat de koets naar voren is geknald, op/over de paarden. Wat had een andere rijstijl van de menner hier aan kunnen veranderen? Helemaal niks IMO. (vraag overigens aan je vader en dus niet naar jou gericht)
.... _Caitje__ schreef:het paard ligt nu bij de stal waar mijn paard staat. De Kok heeft hem opgehaald en hij huurt er stallen. Paard heeft alle 4 z'n benen op meerdere plaatsen gebroken, was echt een vreselijk gezicht toen hij uit de vrachtwagen gehaald werd.