ruiters en hondenbezitters zitten elkaar dwars

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:50

ik ken het probleem. ik rij elke dag op de horneboegse hei in hilversum. deze hei is relatief niet zo groot en er staat er hek omheen omdat we 12 koeien ter begrazing hebben. huh denk je, dan mogen de honden toch niet los? nou dat mag dus wel! het is een soort project. de koeien zijn ook erg rustig, maar... dat is ook wel nodig als de hei net zo druk als een park is! er lopen elke veeel mensen na hun werk een rondje, of ze gaan hardlopen. ook doet het leger bij ons vaak veldoefeningen... het is dus mega druk!

nu zijn onze paarden honden gewend omdat er 4 op stal rondlopen. maar wat ik wel heel vervelend vind is dat mensen geen rekening met ons houden. ik ga altijd netjes stappen als een hond wilt op me af komt, mensen nemen niet eens de moeite om hun hond terug te roepen! bijna alle paden lopen naast de wandel en fietspaden. ik galopeer daar veel en als er dan zon klein hondje achter me aan komt blaffen rent ie dan maar lekker mee naar huis, hangt van de baas af. ik vind het geen probleem dat we de hei met zijn allen moeten delen als iedereen maar zijn steentje bijdraagt. en je hebt van die mensen die echt niets van paarden snappen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, ellen05, fleurtjeuh en 11 bezoekers