weer twee paarden gejat!!! (gister hart van nl)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

weer twee paarden gejat!!! (gister hart van nl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 10:46

gisteren zag ik op hart van nederland dat er weer twee paardjes zijn gestolen!
een man had ze in zijn weiland staan en de draden zijn doorgeknipt,
een paardje is hartstikke ziek die heeft astma en kan niet tegen hooi dus die kreeg iedere dag van de eigenaar een boterham met een bepaalde pasta voor de makkelijkere ademhaling,
ook is het dus zorg dat dit beestje dit krijgt!
na mijn weten wat ik dus gisteren hoorden had deze man de twee paarden samen met zijn vader gekocht en hadden ze de paardjes al 15 jaar! na het overlijden van zijn vader had de zoon hem op het hart gedrukt goed voor de dieren te zorgen en nu zijn ze gestolen!!!
de twee zijn onafscheidelijk!

de belangrijkste kenmerken die we kregen waren/zijn:
Een paardje heeft een kolletje op het hoofd met een lange doorlopende witte bles eronder niet breed maar smal het andere paardje heeft dus een dikke buik vanwege haar astma aandoening
het waren op de foto gezien te hebben twee licht bruine tot mokka bruine paardjes en de andere pony had ook een kolletje maar dan zonder doorlopende bles

Mensen dit moet een keer ophouden andermans paarden jatten daar blijf je als normaal mens toch met je poten vanaf?
maar goed zorg is in ieder geval dat deze diertjes terugkomen

omgeving en plaats heb ik overigens niet meegekregen wel de naam van die man was asl ik het me nog goed herinner hans lemmens

wie meer info heeft vertel het en laten we hopen dat de beestje terugkomen bij de rechtmatige eigenaar!

groetjes joyce&sparky

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!


sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 11:08

Cayusejuhh schreef:
jeeeeeeee je zou denken dat het soort terroristen zijn die paarden jatte in Nederland..
Ik zal me ogen de kost geven....


OK dan! toppertje hopen dat iedereen dat doet!!!
en dat die paarden terug komen en die enne is ook hartstikke ziek en heeft medicatie nodig domme mensen leven er hier ook he !
en ja indredaad je zou er haast wat achter zoeken ja!!
pfff ik zou niet weten wat zonder mijn lieve sparkje te doen

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 11:23

nou inderdaad heb jij toevallig mee gekregen waar in de buurt het was ofzo? ik dus niet maakt het uitkijken een stuk makkelijker

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 11:31

steefsun schreef:
Het is echt vreeselijk, je pikt toch niet iemand anders paard . Ze moeten gewoon met de klouwen van andermans spullen afblijven Stoom uit je oren. En dan nog de vraag of de paardjes er goed van afkomen, iemand die zoiets heb gedaan moeten ze voor heel lang op sluiten.

groetjes stephanie


inderdaad helemaal mijn idee!!
maar zegt het voort overal op clubs sites waar je komt !!
*LOL*

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 10:30

Natasja31 schreef:
Zijn dit ze toevallig?

[image]

In de nacht van Dinsdag 21 September op Woensdag 22 September 2004 worden er 2 pony's vermist van een goede vriend van ons. Het gaat om 2 ruinen van ongeveer 15 en 16 jaar oud. Het zijn twee vosjes en ze hebben een schofthoogte van ongeveer 1.40 - 1.45 m.
De linker pony heeft een soort van astma en kan dus absoluut niet in een dichte stal zonder voldoende ventilatie, en hij kan dus ook slecht tegen hooi.
De pony's liepen in een wei langs de drukke weg tussen BEEK GEMEENTE UBBERGEN RICHTING NIJMEGEN.
Onze vriend is hier erg verdrietig om, omdat hij ze heeft gekregen van zijn vader die overleden is.Wie heeft ze gezien? Help onze vriend dan snel uit de brand, je maakt 'm ontzettend blij. BEL JOHAN: 06-51111894. BELINING E. 1500,00


JAAAAA DIT ZIJN ZE!!!!!!!!!!!!!
SUPER!!!!!!!!!!!!!!

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!


sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 11:14

hoi allemaal,
ik heb net contact gehad met de eigenaar en gevraagd of hij me op de hoogte zou willen houden!
ook hoorde ik dat ieris contact met de meneer heeft gehad en met hem erover gaat hebben over het hoe en wat de dieren zijn iet gechipt maar misschien in zuid-laren gezien!!
daar gaat meneer vanavond heen!
we houden jullie op de hoogte!

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 20:02

goed!! en overal op welke site je ook komt kopieer de oproep en zet hem er neer D:

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 21:08

hih toppertje!! ikke ook hoor ben er nog mee bezig:d

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 13:25

helaas voor vandaag nog geen nieuws heb net weer johan ana de telefoon gehad en de tip van gisteren van zuid laren waren ze niet ! we blijven zoeken mensen hou die oogjes wijd open

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 17:48

he nee ik heb hem nog niet bij duitse neergezet zou je mij er een paar door kunnen mailen dan ga ik ermee aan de slag mijn email is joydronten@hotmail.com

jordy en deze twee paardjes staan in dezelfde omgeving Verward
dus er is er daar gewoon een actief aan het jatten! ik heb trouwens een site geopend voor allerlei gestolen paarden neem er eens een kijkje misschien is het er wel een bij jou uit de buurt of heb je een van doe paarden gezien ik zal de link doorgeven de link is :
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=283326
hoop jullie tegen te komen en meer mensen die komen helpen zoeken !
ik hou jullie opde hoogte!

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 21:40

dank je wel moon ik heb al een iemand die naar de markt in zuid laren gaat kijek met de foto meer mensen die naar een markt gaan eventueel ?

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 12:09

duitste sites zijn nu heel hard nodig ik geloof dat we de meeste nederlandse al gehad hebbeh hah kom op mensen laat het topic niet dood gaan voor we ze gevonden hebbe het duurt al zo lang ne ze zijn al llang weg help ze terug te vinden griebels mjet is idd dicht bij ou ik woon er ver van weg met me flevopolder

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 12:15

de lijsten:
2 oktober nieuwekerk a/d ijssel
9oktober wijchen
11 oktober dwingeloo
13 oktober vianen
14 oktober zederik
14 oktober ameide
16 oktober hengelo (gld)
19 oktober zuid laren
21 oktober epe oene
23 oktober vroes
25 oktober wierden

ik heb mensen die gaan naar zuid laren en dwingeloo en ga zelf naar epe oene
wie meer marken weet of zelf naar een toe kan laat het weten

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 15:18

he super zou je de foto en advertentie uit kunne printen en meenemen en daar naar uit willen kijken ik pb je mijn telefoon nummer dan kan ej me vanuit daar bellen als ze er eventueel zijn maar erg bedankt!

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 13:44

nee ik heb ook geen auto maar goed ik probeer meestal het een en ander te rgelen met mensjes maar geen probleem mjet je kan ook altijd gewoon zoals nu je helpt prima!!!! vandaag was er verder helaas geen nieuws nog wel een idee naar politiebureaus te gaan en dan vragen of ze de flyer door willen faxen naar allerlei andere bureaus wie helpt?

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 20:16

zie boven nee helaas nog geen nieuws al wel contact gehad maar ook niks pfff maar goed doorgaan

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 15:26

he hallo,

nee weergeen nieuws helaas vandaag ik had gisteren gebeld en nee helaas niks ook op de markt in nieuwekerk a/d ijssel verdorie ik hoop er zo op he iedere dag weer wil me telefoonrekening alleen iet weten maar goed zolang het voor de paardjes is ..... natasja jij alvast super bedankt ik pb je even
groetjes joyce&sparky

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 15:47

ze heten trouwens blazer&wodan

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 14:29

hoi hoi
nee ik heb ook echt geen idee van duitse sites er staan vaak wel links op de sites die jeh hebt maar verder weet ik het ook echt niet !
als je reactie heb hoor ik het graag van je Haha!
bdnakt he !
en nee helaas vandaag nog steeds geen nieuws!!!

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 13:36

mjet schreef:
tot nu toe nog steeds geen reactie helaas. ik hou je zeker op de hoogte. komt de eigenaar niet een keer hier kijken trouwens? of heeft hij geen pc.


hoi johan heeft wel een pc maar die doet het niet haha heerlijk handig want de mail moet ook weer via vrienden van hem dus we houden elkaar meer opde hoogte via telefoon en de mail maar goed iedereen bedankt he nogmaals,,en ook ik heb vandaag nog stees geen goed nieuws of iets anders sorry wou ook dat het anders was maar misschien nadat mensen naar markten geweest zijn je weet maar nooit!!!

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 13:38

geen idee sorry mijn duits is echt beroerd wati k kan er geen woord van zeggen ja ok de makkelijke maar ik weet het niet anderemisschien ?

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-04 20:05

Wienna schreef:
Ik ga ook naar Wijchen naar de paardenmarkt samen met Redneck en nog een paar anderen!!

Vreselijk dit, ik hoop zo dat we ze vinden!!!!!!


he wienna
in ieder geval rg super dat jullie erheen gaan ik heb mijn telefoon nummer aan rdneck door ge pb't
voor het geval dat!
johan heeft me net weet gebeld en helaas weer geen resultaat, verdorie hij zegt ik zie het zwaar in maar hij is o zo blij met al onze hulp en we houden elkaar dan ook goed opde hoogte!
verder zeg ik op een gegeven moment niet op geven niet de moed laten zakken we vinden ze hoe dan ook !!!

maar mensjes echt thanx en wienna neem ook me nummer maar van redneck en verspreid hoe meer mensen hoe meer ogen de politie weet er daar ook alles van heb elk bureau een fax gestuurd met de foto en beschrijving die wel meenemen hoor !!!
maar echt bedankt namens mij en johan!!!!

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 13:22

nou inderdaad zo denk ik er dus ook over en dan aan de foon is die zo down he helemaal naar voel ik me dan en wil meer en meer vaart erachter zetten maar je kan er gewoon niet meer aan doen dan je al doet pfff heel frustrerend

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 19:19

Leo_American schreef:
Ik ga 19 oktober naar de markt in Zuidlaren, dus ik zal mn ogen ff opgenhouden


zuid laren heel super JOH!!!
johan gaat daar ook heen maar het is een mega grote markt dus hoe meer ogen hoe meer kans bedankt in ieder geval ik zal je het een en ander door pb-en

groetjes joyce&sparky

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 11:14

jammr ik las het in de pb in ieder geval heel erg bedankt voor het kijken ,
en we geven de moed niet op en gaan alsnog gewoon door maar bedankt !
liefs joyce&sparky

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Inney, jansenjap, Ubermetrics en 81 bezoekers