Ik dacht hooguit aan 'n liedje op de receptie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Ik dacht hooguit aan 'n liedje op de receptie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-02 20:14


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-02 20:22

De arts weet nog van niets als hij zijn laatste patient van de ochtend de deur uit ziet gaan.Een onverwacht 'Lang zal hij leven' van zijn assistenten valt hem ten deel, en hij wordt mee naar buiten gevoerd waar hem een enorme verassing wacht."ja maar dat ga ik niet doen!"roept Schaffer in eerste instantie als hij het paard ziet staan. Maar tien minuten later bestijgt de arts de bruine merrie en gaat op weg naar de Pauwlaan waar zijn oudste patient woont. De 104-jarige mevrouw Meulemans verwelkomt een van oor tot oor grijnzende dokter met koffie en gebak.

"Practig vond ik het! Het was alweer een tijdje geleden dat ik gereden heb, en juist hier bij de praktijk, op een vreemd paard, is het een hele aparte ervaring"zegt Schaffer. Ook mevrouw meulemans, volgens Schaffer de 'trots van de praktijk', vind het leuk dat de dokter juist bij haar zijn jubileum komt vieren."Hij is niet alleen dokter, maar ook een echte vriend."

dat deze rit voor hem georganiseerd werd kwam volkomen als een verassing voor de dokter."Ik dacht dat ze hooguit een liedje ofzo zouden zingen op de receptie."

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 15:43

Hahaha, lachen zeg die dokter!!! Toppie hoor voor zo'n man. Ik zie mijn eigen dokter al gaan.... Haha!

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 15:51

hee das mijn dokter geweest toen wij nog in tongelre woonde Haha!
hij had het altijd over paarden, wel gezellig.
leuk dat ze dat voor hem gedaan hebben!
toedeledoki
gillian

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 14:19

Wat stoer zeg! Erg leuk idee! Leuk verhaal om te lezen, zulke dingen zijn echt top!