KWPN schrijft vier hengsten in

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

KWPN schrijft vier hengsten in

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-02 10:10

http://www.dehoefslag.nl/
De Hoefslag

De vier oudere hengsten die hebben deelgenomen aan het verkorte verrichtingsonderzoek zijn na afloop in het stamboek ingeschreven. De KWPN hengstenstapel heeft er daarmee vier hengsten bij gekregen die allemaal op nationaal of internationaal niveau uitkomen in de sport. Het gaat om het Grand Prix-dressuur paard Rubiquil van de familie Van Liere die zowel onder zoon Laurens als vader Leunis met succes in de sport wordt uitgebracht.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 08:57

Jaaaaaaaaaah kwijltoppertje Rubiquil!!!! Kwijl Enneuh....de andere, welke waren het ook alweer??? Die mededen aan de korte verrichtingen?

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-02 10:11

Goed he? Echt super dat ie is goedgekeurd. Iedereen dekken met Rubiquil Cool !!!

Voor de andere hengsten kun je het hele bericht lezen als je op de link klikt. Het ging mij puur om Rubi Sigaar *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:25

Grinnik, ik lees het wel in ' In de Strengen' . Maar Rubiquil is echt mooi! Kwijl Ik dek dit jaar niet, volgend jaar misschien wel weer. stapje verder naar ons vierspan haha, maar ja, dan wordt het vast weer paddox.. Gezien mijn SuperBabe... Lovers