Dief steelt haar van paarden

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 16:23

griebels schreef:
Ja, ik dacht ook al dat het om Cheyenne ging. Daar heeft hier ook al een topic over gestaan.


Ja klopt, dit ging om mijn lieve Cheyenne en nog 3 andere paarden Verdrietig De daders zijn nog niet gepakt......daarom is Cheyenne inmiddels al verhuisd naar een ander weiland met toezicht.

groetjes Franca


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 16:24

droppie_18 schreef:
wees blij dat hij alleen de manen mee nam, de volgende keer is het je hele paard. Maar het blijft een belachelijk iets, je paard staat alleen nog maar veilig bij je op de slaapkamer


Ben ik zeker blij om....ze heeft geen pijn gehad, dat is voor mij het belangrijkste. Maar het ziet er natuurlijk niet uit en ze had zulke prachtige manen.....maarja....even een jaartje geduld en dan is ze weer zo knap als vanouds

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 16:26

IngridM schreef:
ja vervelend. maar om hier nou aangifte te van gaan doen............


Nou dat heb ik dus wel gedaan, omdat er een vreemde met een schaar aan mijn paard zit. Haar hele voorpluk is eraf geknipt en dat was juist een bescherming tegen vliegjes voor haar ogen. Bovendien is het beestje mijn bezit en niemand heeft het recht om met zijn poten eraan te komen, zonder mijn toestemming, laat staan manen te jatten Boos!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 20:38

Vanessa schreef:
Heb even in je profiel gekeken franca. Wat een mooie manen had ze!!!! Daar zul je goed ziek van zijn (geweest). Ik hoop dat ze weer net zo mooi aangroeien en dat je er over een jaar niets meer van ziet!!


Dank je wel Lachen Ja daarom vind ik het ook zo erg....Cheyenne had bijzonder mooie en lange manen....daarmee viel ze enorm op....ik hoop dat ze weer net zo lang groeien als dat ze waren....maar dat zal nog een lange tijd duren Huilen

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:36

Nee tis helemaal niet netjes afgeknipt.....echt happen eruit en recht afgeknipt.....haar voorpluk is veel te kort en kaarsrecht afgeknipt.....echt heel lelijk. Het is gelukkig niet tot aan de manenkam geknipt, maar wel heel lelijk...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 11:39

Het blijft gissen wat de reden van het knippen was...helaas Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esmee_RS, kimmetje26, laran, Lyona, meijboom, MyWup, ola42, shaddy82, Silly1972, Wopkebrok, xPabloBokt en 46 bezoekers