Politie botst op paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
witte_spook

Berichten: 527
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: R'wold

Politie botst op paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 13:55


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 01:28

Jeetje, wat een ontzettend naar ongeluk. Heel veel sterkte.

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 01:33

Bloos! wat rot joh voor eht paard.. ben wel blij hij neit heb hoeven lijden onder de gevolgen van het ongeluk ...

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 02:02

Jeetje...het zal je maar overkomen....ik kom net thuis en we kregen net een konijn onder de auto, heb zelfs daar nog een naar gevoel over Scheve mond

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 08:02

Oh Rilana! wat erg!!! Ik lees dit nu pas en zit echt met tranen in mijn ogen! Wat zal je Fluga missen!!! Ik kan niets anders dan je ontzettend veel sterkte toewensen en hopen dat je dit een plaatsje kunt geven!

Veel liefs, Manon

Suel

Berichten: 547
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 08:49

Verward

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 08:59

Arm paard, wat boeit mij het nou dat het busje schade heeft!
hij zal vast niet rustig gereden hebben, want anders had ie denk ik wel kunnen remmen !

daantjelover

Berichten: 391
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 09:42

oh wat sneu... wrom keek die vent dan niet goed uit zn doppen zeg

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:01

Rilana ik wil je veel sterkte wensen!!!
Laatst bijgewerkt door Justice op 07-07-04 10:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:02

Het paard is van de TS zelf......Ook hier wil ik je een hart onder de riem steken Rilan...in hoeverre dat kan.....

Suel

Berichten: 547
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:06

Nou, dat is makkelijk gezegt... Denk je dat die agent het leuk vind om tegen dat paard aan te rijden? En btw de N581, is dat geen provinciale weg? Als je daar met 80 rijdt dan kun jij echt niet op tijd remmen voor een paard. Het is verschrikkelijk dat het is gebeurd, maar ik denk dat het die agent ook niet in de koude kleren is gaan zitten. Wees blij dat hij niet gewond is geraakt. Je maakt een behoorlijke klapper hoor. Mijn ex heeft zoiets ook meegemaakt, toen er vanuit het niets 's-avonds laat een koe de weg op spring. Hij kon ook niet meer remmen en is toen ook tegen die koe aangeknald en net zelf niet verongelukt. De automobilist achter hem kon ook niet meer uitwijken (Er komt namelijk ook verkeer wat nadert) En heeft ook een klapper gemaakt, waardoor de koe naar de andere weghelft werd geslingerd en een tegenligger ternauwernood kon ontkomen.

De pony van mijn oppaskindje is vorig jaar ook uitgebroken en is toen ook aangereden. De pony had gelukkig niets, maar de automobilist stond nog te trillen op zijn benen, toen de pony alweer zijn stal leeg stond te eten.

Ik wil niet zeggen dat het niet vreselijk is al zoiets gebeurd. Absoluut niet, maar ik denk dat je niet direct de schuld af moet schuiven op die agent.

Bovendien, als een agent een ongeval tijdens dienst krijgt dan moet hij zich direct verantwoorden, dus zou hij echt te hard gereden hebben dan zou er nader onderzoek zijn ingesteld en dan had dat er hoogstwaarschijnlijk wel bijgestaan.

Suel

Berichten: 547
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:09

Zo dan Scheve mond , ze weten dus van wie het paard is?

Bij deze wil ik TS dan ook een hard onder de riem steken. Het is vreselijk om op zo'n manier je paard te verliezen. Ik wens je veel sterkte hiermee.

Irsa

Berichten: 562
Geregistreerd: 02-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:15

Ik heb begrependat de politie opgeroepen was om versterking te geven in Meppel vanuit Beilen. Er was in Meppel blijkbaar een relletjes oi.d. De politie auto zal dus idd wat erg hard hebben gereden, maar met een reden. Ik denk dat het op dit moment niet zo veel uitmaakt wat of hoe het is gebeurd, maar dat er eerst heel veel verdriet is voor Rilana. Dus, nogmaals Rilana, heel erg veel sterkte!

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:21

nou dat is niet echt prettig.
heel veel sterkte

witte_spook

Berichten: 527
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: R'wold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 11:55

Het is nu woensdag en er is eindelijk gebeld door de politie, ik was werken, dus ze bellen zometeen weer.

Ik ben niet boos, ik ben alleen zeer verdrietig.
Toen ik direkt bij thuiskomst de politie had gebeld was mijn eerste vraag, hoe is het met de agenten, hoe zijn die ervanaf gekomen, ze hadden niets opgelopen gelukkig. Ik heb 3 keer gebeld omdat ik maar niets terughoorde, want ik wou ze graag spreken, ook hun hebben schade namelijk, maar ik hoorde maar niets.

Nu na 3 dagen bellen ze eindelijk terug, althans ik was er niet, en ze belllen mij zo weer op.

Ik mis haar zo, echt verschrikkelijk. Maar wat er nu gebeurt maakt me boos, heeft te maken met eigenbelang en fatsoen. Ik ben wel een levend dier kwijt, niemand (van beide partijen) doet iets expres, maar het is een kleine moeite, zoals ik al 3 keer gebeld heb, om even iets terug te doen.

Het ging om versterking die ochtend vanuit beilen, er staat daar een bord met 50 km i.v.m maaien, normaal is het een 80 km weg, maar er staan sinds kort rotondes.

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:07

Ik heb bewondering voor je nuchtere kijk op de zaak! Je gaat er goed mee om!

Ik hoop dat ze je zo snel mogelijk terug bellen en dat ze je te woord zullen staan.

Sterkte!

Suel

Berichten: 547
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:43

Vreselijk... Ik hoop dat je je er goed doorheen zult slaan. Heel veel sterkte toegewenst....

sandra26
Berichten: 164
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Gapinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:46

Heel veel sterkte met dit verlies dit wens je niemand toe.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:58

is het jouw paard? heel veel sterkte gewnest meid!! wat een vreselijk naar ongeluk Scheve mond

ik heb vorige week op 1 dag tijd een kat+duif doodgereden en was er goed ziek van, neem aan dat de agent zich ook rot voelt

heel veel sterkte gewenst met dit verlies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:06

Wat ik me afvraag: Wat deed je paard s'nachts op een provinciale weg Verward

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:28

Ilindra schreef:
Wat ik me afvraag: Wat deed je paard s'nachts op een provinciale weg Verward


Ze was uitgebroken...

_ortiz_

Berichten: 523
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:45

heel veel sterkte! vind dit zo vreselijk voor je.
en ik vind het ook niet erg normaal dat als jij naar hun vraagt dat ze je gewoon 3 dagen laten wachten. jij bent je paard kwijt geraakt dan kunnen hun ook wel iets meer intresse tonen! nou ing heel veel sterkte!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:46

Tjee, wat rot voor je! Veel sterkte ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:57

_ortiz_ schreef:
ik vind het ook niet erg normaal dat als jij naar hun vraagt dat ze je gewoon 3 dagen laten wachten. jij bent je paard kwijt geraakt dan kunnen hun ook wel iets meer intresse tonen! nou ing heel veel sterkte!


Heb je er wel bij stil gestaan dat betreffende agent even een paar dagen is thuis gebleven, hij heeft ook een behoorlijke klap te verwerken gehad.
De collega die TS aan de telefoon heeft gehad is waarschijnlijk niet bij het ongeluk geweest en het is logisch dat er gewacht wordt tot er iemand aanwezig is op het buro die dat wel is om zo antwoorden te kunnen geven op de vragen van TS.

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:19

Bloos! Wat vreselijk! Heel veel sterkte! Ach gut