Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonfish13 schreef:Het is wel een stikdonkere weg hoor!
Verschillende keren bijna een fietser platgereden puur omdat je die pas op het laatste moment ziet.
Met je paard wil je daar ook niet rijden in het donker.
Alleen een berm waar je in het donker echt niet in gaat rijden omdat het redelijk onregelmatig is.
Een fietspad ligt er niet.
Wat extra verlichting zou er zéker niet misstaan, niet alleen voor de ruiters, maar ook voor de veiligheid van de fietsers.
Charaz schreef:Ik zou zoiezo niet met mijn paard in het donker gaan buiten rijden, maar neem aan dat je als je dat wilt voldoende reflectie materiaal aantrekt en een auto je ruim optijd kan zien dan.
tessii1991 schreef:Appart dat de gemeente lantaarnpalen plaatsen afschuift op de manege
moonfish13 schreef:Misschien huur je daar de binnenbak wel regelmatig omdat er geen bak aanwezig is waar je paard staat.
In de winter is het vroeg donker en als je dan tot 5 uur werkt.
Feit blijft imo dat het echt een stikdonkere weg is, alleen al voor de veiligheid van de fietsers mogen ze er van mij lantaarnpalen neerzetten.
Hoeveel mensen er niet fietsen om naar hun paard te gaan of om te lessen..
tisje schreef:ik sta ook op deze manege, had ook geen idee dat dit speelde... vind het het een gevaarlijke weg. en zeker omdat er manegeruitertjes die aan het einde van de middag in de schemering op die weg naar huis fietsen. ben bang dat het eerst een keer heel erg mis moet gaan (lees: dodelijke aanrijding) voordat er iets gebeurd... erg jammer, ook de reactie van de wethouder.