Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EricPrast schreef:Gerda Verburg is KNHS-bobo geweest. Qua "de ene hand wast de andere" lijkt het mij vrij stug dat zij het KWPN op de vingers gaat tikken. Ben bang dat de van Hoekjes het succes dat Hilden1971 hen wenst hard nodig gaan hebben.
Pipo schreef:Sjonge dat die mensen zelf niet eens moe worden van het gebeuren. Als Guldenberg zo goed was geweest als men benoemd was de hengst al lang weer goedgekeurd op prestaties.
Pipo schreef:Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn totaal verschillende dingen, maar ga gewoon verder met de positieve dingen in je leven dan doorgaan tot op het vervelende toe.
Pipo schreef:hilden1971 schreef:[
Met je reacties tot prestaties heeft de hengst Guldenberg gesprongen ZZ +4 , Nationaal D +6, en Internationaal ook in het D gestart alleen weet ik daar niet de winstpunten van. Zegt genoeg volgens mij.
Precies, dat zegt dat ie lange na niet goed genoeg was.
hilden1971 schreef:[
Wat is er positief over in je leven als je levenswerk kapot is gemaakt, je fokproducten niet meer verkopen, je paarden plots gewond in de wei rondlopen en nog erger. We praten hier wel over maffia praktijken hoor. Die beste familie heeft altijd gestreden voor gerechtigheid. gerechtigheid dwing je niet af door te blijven zeuren maar wel door continu de feiten welke bewezen zijn voor te blijven leggen aan mensen en journalisten die ook strijden voor gerechtigheid. Denk nu eens na; zou een gerespecteerd professor van Rossom, de journalist Henk Rijkers, en de heer Faber als Chemotrist hun goede naam te grabbel gooien als er geen enige vorm van bewijs is??. Dacht het niet, simpel nadenken doen wij hier op Bokt, maar deze mensen gaan verder en hebben ook een hoop te verliezen waaronder hun inkomen en hun aanzien als experts als zij onwaarheden zouden verspreiden over de zaak Guldenberg.
hilden1971 schreef:Ga toch weg er zijn KWPN gekeurde hengsten die niet eens verder komen dan het Z, en daar word ook mee gefokt. Dus die vlieger gaat niet op.
sarabande schreef:Dus het is een flinke misvatting dat je door iemand persoonlijk aan te vallen iets wint voor je standpunt.
Integendeel het is een vrij lage manier van doen en een zwaktebod waarmee je iedere tegenspraak probeert omver te halen.
Pipo schreef:Hilden, het meest simpele geval is dat het kwpn de hengst toekent dat hij geen doping heeft gebruikt en vervolgens de hengst niet toelaat tot de dekdienst ivm het missen aan kwaliteit. Want de hengst is namelijk nooit goedgekeurd maar in de bezichting eruit gegaan.
Dan heb je je gelijk mbt doping en nog steeds je ongelijk over de dekdienst. Heb je voor zoiets al die jaren gestreden.
Ik noem dat dom en zonde van je energie en geld.
anneliesdj schreef:Maar wat ik me afvraag; Hadden ze de hengst niet gewoon het jaar erop weer op de HK kunnen aanbieden?
Of is ie door dat dopingschandaal uitgesloten voor de rest van zijn leven?