Kroniek van Albert Voorn; De Professor spreekt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Kroniek van Albert Voorn; De Professor spreekt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 21:34

-
IDS nr. 2 d.d. 24 januari 2001

Met o.a.; "Vorig hengstenseizoen ben ik in Weert geweest, deze keer in Goes.Ook al ben ik in een aantal gevallen oprecht geshockeerd over de wijze waarop sommige ruiters menen de jonge hengsten te moeten voorstellen."

"Professor, ik vind het trouwens best een complimenteuze titel. Als er dan toch een professor aangewezen moet worden, in het ruitervak zal ik het dan wel zijn", aldus Albert Voorn.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 09:59

I Lovers Albert.

Eerlijk en recht voor zijn raap en hij weet waar hij het over heeft. Heerlijke man.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 10:05

Knap dat hij niet meeloopt met de massa.

En hoewel hij aparte methodes erop nahoudt... hij bewijst dat het werkt.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 10:57

Ikvind het echt de beste ruiter van de wereld. ik zit erover te denken om met die schimmel bij hem te gaan lessen als ik er tussen kan komen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 11:06

Dan moet je afdalen naar het zuiden mytens, hij woont namelijk in Someren, een half uurtje van Eindhoven vandaan.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 00:25

Ik heb bij de springruiters ook absoluut een diep respect voor Albert Voorn. Ik sluit me altijd aan bij wat hij zegt. Zo ook, die uitspraak van die professor. Ik dacht dat ik erin bleef, wat een sterke uitspraak!!! Haha! Nee hoor, laat hem er maar tegenin gaan, hij weet waar hij over praat. Ik vind het nog steeds zonde dat hij lando niet meer heeft, was weg van dat beest.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 09:51

Albert is gewoon DE springruiter.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 10:52

Zal nog eentje uit het artikel toevoegen.

Alleen een paard dat door zijn ruiter in staat wordt gesteld om ongehinderd zijn springvermogen te tonen, kan zijn talenten optimaal tonen.
Je ziet paarden soms zo ongelukkig springen dat ze zo'n beetje op het achterbeen landen. Paarden die een veel te geringe halsvrijheid krijgen, die de achterbenen daardoor onder de buik trekken en nooit hun sprong kunnen afmaken. Dramatisch, aldus de professor

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 12:42

hahah kun je het niet inscannen Greetje?? geweldig die man !! en hij heeft nog gelijk ook en vertelt het gewoon zoals het is zonder dat hij mensne het hand boven het hoofd houdt waar hij het eigenlijk niet mee eens is,

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 20:51

Albert zegt absoluut wat hij denkt.... Haha! of er nou mensen gekwetst worden of niet...en dat mag ik wel in hem...

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 10:54

Jurga schreef:
Albert zegt absoluut wat hij denkt.... Haha! of er nou mensen gekwetst worden of niet...en dat mag ik wel in hem...


ik ook en het belangrijkste is nog dat het gene wat hij hardop denkt ook gewoon de waarheid is ook al komt het soms wat lullig uit zijn strot naar bepaalde mensen toen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:10

Nou ja, jammer dan als er mensen zijn die zich erdoor aangevallen voelen. Zoete broodjes worden niet altijd gebakken. En waarom zou je je opstellen als allemansvriendje??? Wees lekker jezelf, laat ze dat maar accepteren. Go Albert!!!!!! Haha!