Dierenmishandelaar opnieuw actief

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Dierenmishandelaar opnieuw actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 12:30

http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC ... 2_,00.html
De Twentse Courant.


ENSCHEDE (ANP) - In een weiland in Lonneker, bij Enschede, is vrijdagmiddag een dode pony aangetroffen die op een gruwelijke wijze met een scherp voorwerp was toegetakeld.

De politie gaat ervan uit dat er een relatie is met tien incidenten vorig jaar. Ook toen werden pony's, paarden en schapen zo zwaar met een scherp voorwerp toegetakeld dat ze aan hun verwondingen bezweken. 'We hebben destijds zeven mensen op de zaak gezet. December 2003 werd het team ontbonden. Hetzelfde team gaat nu het jongste geval van dierenmishandeling onderzoeken', vertelde een politiewoordvoerder. De technische recherche heeft een uitgebreid sporenonderzoek gedaan. Zaterdag wordt de buurt gehoord.

_NOO_NOO_

Berichten: 232
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Stadskanaal :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 07:07

gatverdamme,echt vreselijk zulke dingen........ik moet die mensen die dat geflikt hebben niet tegen komen !!!! ik zal eens het zelfde bij hun doen wat zij bij die paarden hebben gedaan BAH !!!!!

groetjes roland

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 07:33

Damn, wat lopen er toch zieke mensen rond op deze wereld........:@

Echt triest, je zou je paard maar zo in de wei treffen...

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 07:47

Vreselijk zoiets. Ik geloof dat ik eerst van mijn stokje zou gaan als ik mijn paard zo zou aantreffen, en daarna volledig door het lint. Ik zou niet rusten voordat de persoon gevonden zou zijn die dit gedaan zou hebben. Onbegrijpelijk gewoon.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:08

gatsie wat vreselijk! het wordt echt steeds ergers hoe ziek kun je nou zijn om zoiets te doen.....

In Gorssel (woon ik ook) is vorige week ook een pony zo ernstig toegetakeld met een scherp voorwerp dat deze pony een paar dagen later is doodgespoten.....
Ik heb 2 van mijn paarden thuis dag en nacht in de wei staan maar begin steeds meer te twijfelen of ik ze niet 's nachts naar binnen zal halen...

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:20

echt erg... ik heb er gewoon geen woorden meer voor... Boos!
ik word hier zo woedend en tegelijk ook zo droevig van.. arme pony

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:32

ik snap dit niet he wat een gruwelijke mensen zijn dit die dit op zn geweten heeft echt ziek.

ik heb een paar weken geleden een brief naar Peter R de Vries gestuurd zodat er miss wat aandacht aan word besteed maar helaas hij heeft het afgewezen was waarschijnlijk niet interessant genoeg!!!

maaar kunnen we niet eens een aktie houden ofzo om dit eens tegen te gaan want ik ben het echt spuug zat!!!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:58

jagges nu komt het wel errug dichtbij Boos!

ortiz

Berichten: 82
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:10

ow ik haat die mensen Stoom uit je oren hier in amsterdam noord zijn laatst ook op de manege naast die waar ik stond 2 paarden mishandelt Boos! .
sorry hoor ik kan hier gewoon niet tegen Boos!
ik hoop echt dat ze die mensen die dit doen snel vinden Boos!

Jadeooseven

Berichten: 175
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:26

Bah!! Ook ik kan hier heel kwaad om worden Boos! ...bovendien staat mijn eigen paard niet ver uit de buurt van Lonneker. Het zal je maar gebeuren!! En inderdaad het wanhopige gevoel dat je er niks aan kunt doen! Ik vind het wel een goeie dat er geprobeerd is via Peter R de Vries hier andacht voor te vragen. Wel weer heel triest dat het afgewezen is...zul je zien als dit om mensen was gegaan hadden ze er wel wat mee gedaan..alsof die belangrijker zijn dan dieren...
Heel erg allemaal en ik mag toch hopen dat die gestoorde ziekelijke mensen heel gauw tegen de lamp aanlopen!!!! Maar hoe? Wat kun je doen? Verward

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:07

:'( warneer stopt het nou:'( alle ponys die ik zoat ken worden vermoord:'( laat ze zich zelf vermoorden!!!!!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:10

niet weer he Boos!
echt als ze die daders vinden, ze moeten hen echt hetzelfde aandoen als zij al die dieren hebben aangedaan! Boos!

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:10

augustus 2000 begon dit en het eindigt nooit meer:'( wat kunnen we doen??

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:11

je moet het filmpje van de burgen wacht zien als zxe zittewn te w8.. ze staan er nota bene naast en nog hebben zae nix gezien mjnah smorgens wel een dood sgaap

Marl1tje

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:12

Ik word er elke keer weer zo misselijk van... Ziek Ongelooflijk dat zulke mensen bestaan... Verdrietig

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:13

claudia23 schreef:
jagges nu komt het wel errug dichtbij Boos!


het was helaas altijd al zo dichtbij Verdrietig

wij hebben de paarden snachts niet buiten staan en overdag is er bijna altijd iemand

Romero

Berichten: 18
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: berlikum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:12

Echt verschillelijk dit, dat je niet eens meer je paard gewoon lekker op het weiland kan laten staan. Het is gewoon niet meer vertrouwd. Hoe kan iemand zoiets doen?! Ik Vind het zeer ziekelijk. En heel veel sterkte toegewenst aan de eigenaren!

zonnetje2
Berichten: 124
Geregistreerd: 14-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:19

oh mijn hemel, het blijft maar aan de gang.
Zo durf je toch bijna je paard niet mer buiten te zetten of alleen maar onder toezicht?
Zo'n figuur is werkelijk een monster, dat is nog te aardig eigenlijk als je je zo gedraagd ten op zichte van dieren (en wie weet ook mensen)

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:35

paardjuh schreef:
augustus 2000 begon dit en het eindigt nooit meer:'( wat kunnen we doen??


nee het is al jaren aan de gang, maar er is nooit/bijna melding van gemaakt, het word alleen maar meer.

heeft de briefschrijfster naar peter r devries nog reactie gehad??
misschien kunnen we via bokt een hantekening actie doen ofzo,
en dat opsturen naar hem??

het moet stoppen, al dat leed, en angst bij liefhebbers.

RodeoRoxy

Berichten: 1611
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: in een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:42

gewoon afschuwelijk...


Ringo_Star

Berichten: 557
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:20

maar kunnen WIJ er niets aan doen...
maar moet ik nu ook op gaam letten dat ze dat niet hier gaat doen?

Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:32

Dit is zo ontzettend vreselijk ziek. Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren
Ik snap echt niet hoe iemand zoiets kan doen....krijg er echt de rillingen van.....
En over het verdriet voor de eigenaren en de angst voor iedereen die een paard/pony heeft in die omgeving is het echt gewoon een nachtmerrie.... Ach gut Ach gut Ach gut
Lieve mensen, ik denk dat we (hoe vervelend het ook klinkt) er misschien nooit wat tegen kunnen doen....
Maar als ik een keer iemand tegenkom en ik zie wat hij/zij gedaan of aan het doen is.....neem van mij aan dat ik wel weet wat ik ertegen ga doen... ~~}>
Zijn er nou nooit mensen die eens aan de anderen denken, het verdriet en vooral de pijn die het arme beestje moet hebben gehad....vreselijk zeg als eigenaar....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:47

zo iets doe je tog niet?? Dan ben je eg ziek!! ik wordt hier verdrietig van Verdrietig

Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:16

Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

do I need to say more!!!!!!!