Subsidie voor toerisme te paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Subsidie voor toerisme te paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 23:04

http://www.gelderlander.nl/regioportal/ ... 1_,00.html
De Gelderlander.

RUURLO - De Vereniging Paardentoerisme heeft ruim €120.000 gekregen van de provincie Gelderland om opnieuw 52 ondernemers te betrekken bij de al ingestelde projecten. Want de behoefte aan recreatie met paarden in de Achterhoek groeit, zo is gebleken.

Langs de ruiterroutes zijn rustplaatsen, voeder- en drinkplaatsen, horeca-, en sanitaire voorzieningen. Voor meerdaagse tochten zijn overnachtingsmogelijkheden voor ruiters, koetsiers en paarden opgezet.

Mickelodeon

Berichten: 120
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:00

Heel goed initiatief!! OK dan!
Ik hoop dat er in Zuid Holland ook echt wat gaat gebeuren! Want ook hier is de behoefte aan goede en VEILIGE ruiterroutes. Van de week zijn er twee mensen van de gemeente Alphen a/d Rijn en het rijnstreekberaad langs gekomen om te kijken naar de mogelijkheden in onze omgeving.
Het nadeel alleen is dat wij in een polderlandschap zitten en er dus overal sloten lopen, waar heelmooi een ruiterpad zou staan.

Misschien moeten de provincies maar eens samen gaan praten. *LOL*

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:08

wat stom eigenlijx
Boos!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:03

mastergurl schreef:
wat stom eigenlijx
Boos!



Hoe bedoel je dat???
Lijkt me juist heerlijk als je een dag tocht aan het maken bent en er is een wc op je route . En ook al ga je niet toeren en ben je maar voor even onderweg, pracht plan, nu hier nog in de omgeving, ik ben voor Haha!

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:36

Dat vind ik echt goed! Ik woon zelf in de Achterhoek Haha! (lucky me Tong uitsteken ) en wij gaan toch wel zo'n 2x per jaar een weekend weg met de paarden. Hier heb je dan al best wat voorzieningen, zoals goede overnachtingsplaatsen. Onderweg zou een sanitaire voorziening of stopplaats waar je paarden vast kunt zetten ofzo ook af en toe wel handig zijn. Maar ik denk dat we hier in de achterhoek al niet mogen klagen over hoe het is.

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 15:36

heerlijk lijkt me dat zeg!! Lachen kwam het hier ook maar.. zou best kunnen zo langs de oude maas, carnisse/rhoonse grienden etc..

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:02

Inderdaad heel goed dat ze subsidie hebben gehad. Het gaat de goede kant op. Nu hopen dat het ook wat oplevert. Lachen (Zal toch wel?)

Gaitkeeper

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:24

Wow,
Nu Friesland nog !

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 17:49

Oehw kom maar op Haha! ze hadden ook wel eerder mogen beginnen, in de winter ofso, konden we er nu al van genieten Lachen

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:04

Lijkt me super. Alleen wil ik het hier in Zuid-Holland. Maar ze zijn er wel mee bezig hoorde ik. Er komt een ruiterpad als het goed is, alleen hoe dat precies gaat lopen weet ik niet. Wel in de buurt van Boskoop, Alphen, Hazerswoude, Hazerswoude-Rijndijk. Misschien hoor ik binnenkort nog wat van hoe het precies gaat worden.

narretje
Berichten: 334
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:19

Wat een geweldig initiatief!!! Het wordt hier steeds leuker in Nederland om lekker rond te trekken Lachen

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:13

[list=]wat stom eigenlijx
[/list]
He? Waarom leg uit
Dat is geweldig. Echt een super goed idee. Ik heb altijd al een trektocht willen maken. Het is meestal nog wel moeilijk om een goede slaapplaats te vinden, maar dat is nu dus ook makkelijker Lachen Ik woon in Rijssen dus dat is wel in de buurt Haha!