Jeugdige ruiters in de put na zadelroof

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Jeugdige ruiters in de put na zadelroof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 20:49


Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:58

schandalig !!!
dat mensen niet met hun handen van andermans spullen af kunnen blijven.... iedereen moet er voor werken dus laat ze er zelf ook voor werken ipv alles te jatten Boos! woest kan ik hierom worden ....

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 23:00

ja, inderdaad
van mij is ook al een keer een zadel gestolen, ook op een manege, een aantal jaar geleden al weer
maar dan schrik je echt!

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 23:17

blijf gewoon iemand anders z'n spullen af, die mensen werken ervoor!!! Dit soort dingen kan me heel kwaad maken!
je zal maar een paard hebben met een moeilijke rug, en een heel duur zadel!!

PeetJarig
Berichten: 251
Geregistreerd: 20-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 00:09

Wat een ........grrrrrr! Het is echt erg! Niet iedereen kan zomaar weer even een nieuw zadel aanschaffen...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 00:46

ik zeg het je; oostblokkers wippen de grens over... *zwaai zwaai* met je handje naar je zadels! Boos!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 10:46

ja die zadels zie je nooit meer terug !
ookal staat je postcode erin gegraveerd
hier bij de wijsthoeve hebben ze het ook een keer geflikt
het waren zulke proffesionals, dat ze alleen de kasten open hadden gemaakt waar een zadel in lag!! dus met bepaalde apparatuur hadden ze eerst gekeken waar zadels in lagen en waar niet

toen ik in deurne zat hebben ze ook een keer een heleboel kasten opengebroken en alles gejat
echt triest
iedereen was ervan ondersteboven
want sja de meeste deurne leerlingen hebben gewoon een degelijk (merk) zadel, en bijna iedereen heeft een dressuur en springzadel in zijn kast liggen
dat hebben die smeerlappen geweten Boos!
een goed alarm en een hond in de stal schelen vaak heel veel!
wij hebben op onze stal ook een goed alarm (ik klop wel vast af, zul je zien dat ze vanavond inbreken Scheve mond)
ik laat m eens in de zoveel tijd wel eens 'per ongeluk' afgaan
zit nl ook een kampje dichtbij de stal ....
maar goed of dat nut heeft weet ik niet,maar ik test zo iig wel of de stal nog herrie maakt , want dat doet ie *LOL* maakt ontzettend veel herrie als ie afgaat!
verder heb ik mijn springzadels lekker thuis liggen , alleen mijn dressuur en mijn veelzijdigheid liggen er dus... in een afgesloten kast in een afgesloten stal met op alle deuren alarm ! ( ff voor de inbrekers onder ons Tong uitsteken )

maar het blijft voor deze mensen verschrikkelijk
maar laat het voor ons een les zijn om alles goed te beveiligen !

OoMissFameoO

Berichten: 103
Geregistreerd: 21-12-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 11:00

Echt heel triest!:(
En zielig voor die ruiters!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:23

aahw wat naar voor die mensen! zadels zijn inderdaad erg duur Bloos! dan kan je beter maar een goedkoop zadeltje aanschaffen als het daarom gaat :S maar ja das ook niet altijd alles! He wat stom... Boos!

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:11

jeemig!1 hier in medemblik is het ook al gebeurd bij schipper dat is een pensionstal.Het duurste zadel was 1200 euro!De zadels zijn nog steeds niet terug....

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:59

Mijn zadel is in december ook gestolen, naast ongeveer 30 andere zadels en andere spullen. Ook waarschijnlijk door een professionele bende die ze rechtsreeks naar het Oostblok brengen. De zadelkamer was met geweld opengebroken, de kasten van de pensionklanten opengebroken. Ze hebben echt alles meegenomen, waaronder ook de manegehoofdstellen, -zadels en -martingalen! Het ging deze mensen echt niet alleen om topkwaliteit en topmerken! Waarschijnlijk hebben ze echt geen verstand van paardenspullen.

Al met al is het gewoon balen: blijf van andermans spullen af!!!

Sirena
Berichten: 47
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 01:34

Jullie zijn helaas niet de enige gedupeerde, ook van mij is het zadel gestolen. En inderdaad het zijn professionals ze weten exact welke zadels ze moeten hebben en die geld waard zijn. Ik heb gelukkig een goede verzekering afgesloten en had mijn zadel voor nieuw prijs verzekerd, de hele inhoud van me kast trouwens. Heb dus het volledige bedrag terug gekregen. Ik raad jullie ook zeer zeker aan dit ook met je eigen spullen te doen. Mijn nieuwe zadel is wederom verzekerd voor nieuwprijs. Ons is namelijk verteld dat ze nog een keer zullen terug komen, nu zullen ze niet zo gauw meer binnen komen daar er nu een camera hangt en een lamp die aangaat als mensen het terrein op komen, en allerlei andere extra beveiligingen. Dus mensen verzeker je spullen goed, dan nog ben je verslagen als je spullen worden gestolen. Maar het is dan wel een schrale troost dat je van het geld wat je terug krijgt een ander zadel kan kopen.

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:32

Ohhw ik zal mn Nieuwe dressuuur zadel maar verzekeren
Ik heb melij met die mensen

Thijs
Berichten: 52
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Den Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:17

Ook zijn er bij ons op de manege zadels gestolen! Dat was afgelopen oktober voor de mensen een hele schok!
Het maakte niet uit wat alle hoofdstellen en zadels, ze hebben alles in krui wagens gedaan en zo weg gekomen. Het is echt verschrikkelijk.
Misschien een hint soms kan een zadel ook bij je inboedel verzekering horen! Dus even na vragen bij je verzekerings agent!

nikita_suzan
Berichten: 8
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: bergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:56

bij ons in de regio zijn ook al een aantal zadels gejat echt flink...........!!!!!!!!!! ik raad je aan om de code die in je zadel is gedrukt op te schrijven. als ze jouw zadel dan ook jatten kan je het nummer van je zadel doorgeven en wie weet heeft iemand jouw zadel wel van je dieven gekocht. veiligheid voor alles