Zesjarige amazone boekt ene zege na de andere

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:25

ik was al aangemeld bij de Stentor moest voor een nieuwspresentatie van school. Maar mag ik dat bericht hier zo opzetten of mag dat niet??

siksiksiksiksik Schááááááááááááápjes

Als ik mijn ogen dicht doe voor een enge hindernis, hoop ik altijd maar dat mijn paard niet hetzelfde aan het doen is


Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:56

owh oke..
Een aantal weken geleden werd ze kringkampioen van Salland.
Bij de Overijsselse kampioenschappen werd ze reservekampioen in de dressuur in de klasse B cat. A/B.
Afgelopen zondag won ze de regionale dressuurwedstrijden in Heeten.
Ze is succesvol maar ze krijgt het niet voor niets. Ze traint drie keer per week een uur. Coco is een B pony, kinderen van 11/12 jaar kunnen daar nog gemakkelijk op en haar tegenstanders hebben vaak die leeftijd maar zij rijdt ze allemaal weg. Coco was niet alleen succelvol in de dressuur want Suzan van Dalen werd met Coco Overijssels kampioen bij het springen in de klasse B categorie A.

Dit was het wel zo ongeveer.
Als jullie nog vragen ofzo hebben dan zeg je het maar want dan lees ik het bericht nog wel een keer.

siksiksiksiksik Schááááááááááááápjes

Als ik mijn ogen dicht doe voor een enge hindernis, hoop ik altijd maar dat mijn paard niet hetzelfde aan het doen is

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rianneko, Samantha89, Tinkermuts en 55 bezoekers