'Die tegenslagen maken mij sterker'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

'Die tegenslagen maken mij sterker'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 03:24

http://www.brabantsdagblad.nl/regioport ... ID=1994999
Brabants Dagblad.

Woensdag 4 februari 2004 - Nog 191 dagen en dan beginnen in Athene de Olympische Spelen. In de serie 'Bestemming Athene' besteedt het Brabants Dagblad iedere week aandacht aan het evenement, dat plaatsheeft van 13 tot en met 29 augustus 2004.

Vandaag aflevering 17: dressuuramazone Anky van Grunsven.


Afbeelding

Dit jaar moet het beter gaan met Anky van Grunsven. Dat is ook niet zo moeilijk. 2003 was voor haar een rampjaar. Het suddert in 2004 nog enigszins na. Toch komen de successen ook weer om de hoek. Afgelopen weekeinde won ze met Gestion Salinero twee wedstrijden. "Ik vind dat ik goed bezig ben." Bekend zijn vindt ze hartstikke leuk, zegt Anky van Grunsven. Op haar accommodatie in Erp kunnen in haar stallen ruim dertig paarden worden ondergebracht: zes dure paarden in de kleine stal en de rest, paarden van klanten, in de grote stal. Er is ook een pand ingericht voor haar eigen kledinglijn. Die wordt verkocht in zo'n dertig sportzaken in Nederland en wereldwijd: het product Anky verschijnt in zeventien landen.

Lees verder op de site!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 06:12

Wat leuk voor Anky dat er eindelijk een eind aan alle tegenslag lijkt te komen. Ik hoop dat ze ondanks de achterstand die ze door haar gebroken been heeft opgelopen toch de top weer kan bereiken.

Geweldige foto trouwens! Het ziet er altijd uit alsof het haar zo makkelijk af gaat, maar als je dan die tong uit haar mond ziet in uiterste concentratie dan zie je dat het ook voor haar moeilijk is. Lachen

Silvia_
Berichten: 156
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 09:27

ja idd leuk voor haar, na al die tegenslagen vorig jaar kan ze dat ook wel gebruiken. Lachen
Hoop voor haar dat er dit jaar een eind aan al die nare dingen komt,
en zoals ik het hier leest lukt dat ook!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 10:40

Inderdaad leuk, het mocht ook wel eens tijd worden. Vorig jaar vroeg ik me af en toe wel eens af of het ooit nog wel goed zou gaan komen met haar. Die foto is leuk! Fijn om te weten dat topruiters ook wel eens gekke bekken trekken tijdens het rijden Haha! .

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:23

Heel leuk voor Anky, tis zo'n leuke meid dus die gun je dat gewoon! Echt leuk voor haar.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:57

Heike schreef:
2003 was voor haar een rampjaar.


Ach als je onverdiend Nederlands kampioen word vind ik niet dat je kan zeggen wat een rampjaar, de meeste mensen kunnen alleen maar dromen van zo'n titel

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 17:15

Leuk voor dr. Hopen dat ze weer helemaal terug komt! Ik bedoel, Anky is toch (ook voor níet paardenmensen) hét gezicht van de Nederlandse dressuursport. Als het met haar niet lukt, hoe moet het dan met ons Knipoog ...

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 18:04

Tjonge ik moet ook maar door gaan...... Ben blij dat ik het bericht voor de neus krijg. Zag het vooral gisteren helemaal niet meer zitten..... Ach gewoon door gaan! Anky je bent SUPER! Haha!

chantallalla
Berichten: 219
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 19:24

oh gellukig man! ze kan zoooo goed rijdun veel suc6 (ook al leest ze het toch niet hihi)

MikeMartens
Berichten: 19
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 19:34

Ach ja wat een ramp jaar was het toch voor haar,maar ze heeft toch echt alles over zich zelf afgeroepen.Maar ik hoop voor haar dat het beter gaat en dat ze de mensen beter gaat behandelen.Hup anky hup op naar Athene!

Zoro

Berichten: 1348
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:55

nou ik slijt me bij wouter aan, ze deed er niet veel moeite voor vorig jaar en ik vind dat andere mensen ook een kans maken die er wel echt heeeeeeeeeeel hard aan werken die nog nooit zo iets moois hebben gewonnen, er zijn meer goeie ruiters dan alleen anky dat vind ik erg dat mensen alleen anky zien en niemand anders er zijn genoeg talenten alleen zij is veel in de kranten en tv en ze heeft natuurlijk ook veel gewonnen maar jonge mensen maken geen kans in de granp prix tegen haar. maar ik hoop ook voor dr dat het goed komt in athene. *LOL*

maretakje
Berichten: 4
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 10:48

hallo allemaall!
Wat leuk dat anky van grunsven weer door kan breken met een nieuw paard die iedereen uiteraard al kent
ik wens haar heel veel succes

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 14:24

sorry, ik ben van belgie Haha!

ik sluit mij voor de rest ook aan bij wouter!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:05

Wouter24 schreef:
Ach als je onverdiend Nederlands kampioen word vind ik niet dat je kan zeggen wat een rampjaar, de meeste mensen kunnen alleen maar dromen van zo'n titel

Ja maar is dat nou zo leuk? Verward Ik neem aan dat ze dat zelf namelijk ook wel beseft. Ik zou me dan juist gaan afvragen of ik vaker gematst ben.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:38

leuk voor haar *LOL*

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:18

Guinevere"]
[quote="Wouter24 schreef:
Ach als je onverdiend Nederlands kampioen word vind ik niet dat je kan zeggen wat een rampjaar, de meeste mensen kunnen alleen maar dromen van zo'n titel

Ja maar is dat nou zo leuk? Verward Ik neem aan dat ze dat zelf namelijk ook wel beseft. Ik zou me dan juist gaan afvragen of ik vaker gematst ben.
[/quote]

Mij lijkt niet dat Nederlands kampioen speciaal is voor haar hoor! Als ze olympische spelen heeft gewonnen, wat is een nederlandse kampioenschap in vergelijken met dat?? Bloos

Sorella

Berichten: 128
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:06

Wat is er gebeurt dan in 2003? Blond

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:40

Je kan ook je eigen tegenslagen creeren als je Painted Black voor de herkeuring aan gaat bieden..

engel
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:39

essie79 schreef:
Je kan ook je eigen tegenslagen creeren als je Painted Black voor de herkeuring aan gaat bieden..

Hij is super!!!!!!!Prachtig een heel mooi paard.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 10:50

engel"]
[quote="essie79 schreef:
Je kan ook je eigen tegenslagen creeren als je Painted Black voor de herkeuring aan gaat bieden..

Hij is super!!!!!!!Prachtig een heel mooi paard.
[/quote]

Wat is dit voor schaduwaccount?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:05

Sorella schreef:
Wat is er gebeurt dan in 2003? Blond

Het overlijden van Idool, de val van Joker en de operaties die daarop volgden, maar het ergste van alles is wel dat een van haar ouders ziek is.

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:01

Zoro schreef:
nou ik slijt me bij wouter aan, ze deed er niet veel moeite voor vorig jaar en ik vind dat andere mensen ook een kans maken die er wel echt heeeeeeeeeeel hard aan werken die nog nooit zo iets moois hebben gewonnen, er zijn meer goeie ruiters dan alleen anky dat vind ik erg dat mensen alleen anky zien en niemand anders er zijn genoeg talenten alleen zij is veel in de kranten en tv en ze heeft natuurlijk ook veel gewonnen maar jonge mensen maken geen kans in de granp prix tegen haar. maar ik hoop ook voor dr dat het goed komt in athene. *LOL*


Heb jij een toetsenbord zonder komma's en punten?

daantjelover

Berichten: 391
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:53

kwou dat ik zoals anky rijdun kon:j OK dan!

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 18:30

Wouter24"]
[quote="Heike schreef:
2003 was voor haar een rampjaar.


Ach als je onverdiend Nederlands kampioen word vind ik niet dat je kan zeggen wat een rampjaar, de meeste mensen kunnen alleen maar dromen van zo'n titel
[/quote]

Vind ik ook!

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 18:32

daantjelover schreef:
kwou dat ik zoals anky rijdun kon:j OK dan!


Wie wilt zoiets nu niet, Anky is een van de beste amazones ter wereld.
Maar ook daarvoor zal ze heel wat leuke dingen moeten laten liggen.
Volgens mij gaat ze alleen rijden met de paarden en laat ze iemand anders het andere paardenwerk doen.
Wat heeft ze eigenlijk op school gedaan ?