Zeven nieuwe rijtuigen gestolen in Veghel.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88665
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Zeven nieuwe rijtuigen gestolen in Veghel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 10:12

http://www.skylinertv.nl/nieuws.html


Bij een grote inbraak in Veghel zijn een zeven nieuwe paardensportrijtuigen en twee trailers gestolen. De daders wisten in de nacht van zaterdag op zondag tussen 02.00u en 08.00u een loods aan het Dorshout in Veghel open te breken. Volgens de eigenaar van de loods was het gebouw voorzien van speciale sloten, verder gaat hij ervan uit dat de dader of daders zeer goed op de hoogte waren van de waarde van de rijtuigen omdat zij een oud exemplaar hebben laten staan en alleen de nieuwe hebben meegenomen. De totale waarde van de goederen wordt geschat op 32500 Euro. Enkele rijtuigen zijn voorzien van een gegraveerde code. De eigenaar van de loods is zwaar gedupeerd door de diefstal, hij vraagt of mensen die in de nacht van zaterdag op zondag iets hebben gezien op het Dorshout contact op willen nemen met de politie. Dit kan via het algemene politienummer 0900-8844.

Met dank aan de melding van Unitas.
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 20-08-03 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:18

Tja, wat moet je er op zeggen Scheve mond
Erg voor die mensen!! Verdrietig

roderigo

Berichten: 142
Geregistreerd: 14-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:52

het is en blijft schandalig dat mensen dit soort dingen doen niet te geloven is het nou echt zo moeilijk om van anders man spullen af te blijven schijnbaar wel nou ik vindt het heel erg voor de mensen waarvan deze spullen waren,ik wens hun veel sterkte toe Stoom uit je oren

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 18:21

echt stom
snap niet dat ze dat doen
ik zou zeggen spaar lekker zelf voor je eigen spullen
Echt harstikke erg Boos! Boos! Boos!

Aan die mensen sterkte met het vinden van de dader!

Miracle

Berichten: 85
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 20:59

Verschrikkelijk dat er zoiets gebeurt...maar ik vraag me af, hoor je zoiets niet? Die rijtuigen moeten toch met n aanhanger ofzo meegenomen zijn, toch? Hoor je zoiets niet?

Toch is en blijft het verschrikkelijk natuurlijk...je bent toch niet goed bij je hoofd als je zoiets doet

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 23:12

Het is de laatste tijd in deze omgeving nogal raak met stelen van diverse soorten paardenspullen. De dieven/overvallers worden ook steeds brutaler, lijkt wel!
Waarom kunnen mensen nu niet gewoon van elkaars spullen afblijven??

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:22

Het zal wel meegenomen zijn in een vrachtwagen. Of op van die oplegger busjes.Op t kamp hebben 9 van de 10 zo'n oplegger.
En er was niemand in de boerderij die nacht. De buren zitten te ver weg/achter het mais. En daarbij wordt er bij ons wel vaker geladen en gelost in de nachtelijke uren.
Het is hier wel vaak raak in de regio ja. Boos!

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:39

tja, dan baal je dus..... Boos!

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:21

Nou, dan ben je ook niet een béétje geld kwijt.. Echt *** van die daders en heel erg balen voor de eigenaren!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 11:00

Dat was zeker geen 1 mans actie geweest van zoveel spullen..

bij ons op de manege wisten ze van niks..

via bokt wist ik het lekker het eerst

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 12:49

Gelukkig is de eigenaar verzekerd en alleen krijg je die dingen nie zomaar mee nee Tong uitsteken
Ik ben blij dat het tuig en m'n wedstrijdkar en de trailer waarmee ik op wedstrijd ga er nog stonden:))

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 14:21

Ik snap niej hoe ze ut mee hebben gekregen...
Jaah het kan wel zijn dat ze alles verzekerd krijgen, maar het lijkt me ook niej egt een fijn gevoel als je bedenkt dat er snachts mensen op je erf rondlopen en alles meenemen.:@

Miracle

Berichten: 85
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 19:55

Okay, bedankt voor de uitleg mensen, k ben niet zo intelligent als ik eruitzie he Tong uitsteken T is en blijft verschrikkelijk als er zoiets gebeurd. Ik kwam ook een keer een vreemde vent tegen bij ons op stal, toen ik naar hem schreeuwde rende hij de stal uit, maar het was geen prettig idee dat hij daar zomaar tussen onze zadels, hoofdstellen en kleding had lopen voelen enzo Verdrietig

Dat zulke mensen hun eigen spullen maar kopen

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 20:21

ik hoor t nu pas. maar gebeurt dat meer in onze buurt? dat wist ik niet, ja alleen dure trailers, maar dah weet ik maar van 1 iemand. naja maar ff terug naar het onderwerp: die dingen waren voor de verkoop, nog nooit gebruikt das egt erg

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:26

echt schandalig hoor.... Boos!
ik kan er zoo kwaad over worden.... Stoom uit je oren
wat bezield je in godsnaam om spullen van andere mensen te jatten en door te verkopen... ik vind het echt belachelijk... ik heb er geen woorden voor.....
blegh.... Misselijk

ik wens die mensen veel sterkte toe... het is niet zulk weinig geld als ik dat zo zie

rainbowcash

Berichten: 882
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:18

nou lekker als het jou spulllen zijn.........