Nederlanders succesvol in Luxemburg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Nederlanders succesvol in Luxemburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 14:15

door Carolien Bruggink. Bron: de Paardenkrant

SANEM- De eerste dagen van het internationale concours in het Luxemburgse Sanem pakten de Nederlanders telkens een vervolgprijsje. "We zeiden tegen elkaar: We moeten er toch voor zorgen dat we de laatste dag ons volkslied hier kunnen laten horen", aldus Dave Maarsse. Dat werd waargemaakt. In de Grote Prijs bezette Nederland de plaatsen een, twee en drie. Dave Maarsse pakte met Morning Star (Damocles x Ramiro) de overwinning. Johan Laseur werd tweede en Carolein Lankester derde.

(...)

Juulia Jyläs won met de zevenjarige KWPN'er Obsession (Quick Star x Burggraaf x Zeus) de lichte tour. De amazone rijd de paarden voor Herman van Triest. Daarnaast reed Juulia nog een aantal malen met Olea D (Indoctro x Wolfgang) in de prijzen. Er was ook nog een leuke extra prijs voor de amazone weggelegd.
Van Triest: "Nelson Pessoa was ook op het concours aanwezig. Veel van zijn leerlingen deden hieraan mee. Hij mocht tevens een extra prijs uitreiken voor de meest talentvolle ruiter of amazone die hij op deze wedstrijd rond had zien rijden, een zadel. Deze werd uitgereikt aan Juulia Jyläs.
Carolein Lankester werd uitgeroepen tot beste amazone van het concours.

No_Name

Berichten: 10
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:29

heey ik train bij haar regelmatig ze kan ontzettend goed rijden heb er veel van geleerd

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 14:29

Ik heb haar ook al een aantal malen zien rijden. (geef bij haar op stal aan iemand les). En ze kan idd goed rijden en is een hartsikke aardige meid.

Fuurtje

Berichten: 52
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 19:44

is echt een super aardige meid ik heb het verhaal gehoord van een man waar ze wat paarden mee samen heeft. Ze vond het zelf echt superleuk alleen kon ze niet kiezen wat ze mooier vond het volkslied van finland of het winnen van het zadel en dus een prijs voor het op de goede weg zijn...