Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Bijzondere mogelijkheid zeg...
Ik zou echter liever niet mijn paard zien verpieteren op de mesthoop waar ik elke dag m'n 'vieze stal' op mieter...?
TE5 schreef:Janine1990 schreef:Bijzondere mogelijkheid zeg...
Ik zou echter liever niet mijn paard zien verpieteren op de mesthoop waar ik elke dag m'n 'vieze stal' op mieter...?
Ik vind het wel een mooie gedachte eigenlijk. Natuurlijk niet dat je daar je 'vieze stal' zoals je dat zegt op gooit,
maar wel dat het dier dan geheel natuurlijk afgebroken wordt en niet door de Rendac voor allerlei doeleinden waar je geen weet van hebt wordt gebruikt..
Maar mijn gedachte was idd ook dat dat wel enorm moet stinken..
Janine1990 schreef:TE5 schreef:Ik vind het wel een mooie gedachte eigenlijk. Natuurlijk niet dat je daar je 'vieze stal' zoals je dat zegt op gooit,
maar wel dat het dier dan geheel natuurlijk afgebroken wordt en niet door de Rendac voor allerlei doeleinden waar je geen weet van hebt wordt gebruikt..
Maar mijn gedachte was idd ook dat dat wel enorm moet stinken..
Rendac verbrand alleen maar geloof ik???
Bonechi_ schreef:Rendac verwerkt het kadaver, de resten worden voor diverse doeleinden gebruikt.
love_nadesh schreef:CeesRinko schreef:Dat gaat toch gigantisch stinken?
Nou idd gadverdamme en kleine kinderen die kunnen er wel nachtmerries en traumas van krijgen, ik vind dat dit niet moet kunnen lijkt me niet echt lekker om je paard tezien wegrotten bah
vinurr schreef:[/quote]Ik begraaf mijn pony gewoon stiekem.. of ik laat 'm cremeren en strooi zijn as uit in 't bos (en hou een beetje, met zo'n diamant ofso)..
Maar hopelijk is dat nog lang niet aan de orde. =D hij kan nog wel 35 jaar mee.
Janine1990 schreef:Ja, en als je even verder leest, weet je wat precies. Rendac krijgt namelijk ook veel slachtafval aangeboden, wat dus een heel stuk schoner is dan het afval van een dier dat eerst een dag op de Rendac heeft moeten wachten e.d.![]()
Wat betreft lever, hart e.d. die mogen mijn honden en katten best eten... Lijkt me vrij weinig mis mee.