Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knuffeldier schreef:hoe lang leven klonen eigenlijk? Had het idee dat ze eerder doodgaan dan 'normale' beesten.
En waarom moeilijk gaan prutsen in een laboraturium terwijl het simple via de natuurlijke weg kan.
Het enge met zulk soort dingen vind ik altijd: waar ligt de grens?
quadripes schreef:ik zeg niet dat deze paarden geen individuen zouden zijn, maar ik bedoel: grootheden in de sport moet je zo laten, voor een groot deel waren ze groot omdat ze op dat moment in die bepaalde omstandigheden onder die ruiter/amazone gepresteerd hebben. En als ze dan gestorven zijn, moet je die herinnering in ere willen houden en niet weer die paarden willen creeeren. Het is dan tijd voor nieuwe helden.
Deze paarden komen ter wereld met een taak en geen enkel individu mag zo'n taak hebben, maar moet de vrijheid hebben om op zijn eigen manier 'groot' te worden. Nu zal hun hele leven in dienst staan om op Ratina te lijken.
Yeyo schreef:Ze zijn Ratina....
quadripes schreef:Deze paarden komen ter wereld met een taak en geen enkel individu mag zo'n taak hebben, maar moet de vrijheid hebben om op zijn eigen manier 'groot' te worden....
Pletje123 schreef:knuffeldier schreef:hoe lang leven klonen eigenlijk? Had het idee dat ze eerder doodgaan dan 'normale' beesten.
En waarom moeilijk gaan prutsen in een laboraturium terwijl het simple via de natuurlijke weg kan.
Het enge met zulk soort dingen vind ik altijd: waar ligt de grens?
Heb ooit eens begrepen dat doordat het DNA ouder is, ze inderdaad risico lopen om minder oud te worden. Maar ik ben geen expert..![]()
Een kloon krijg je natuurlijk niet via de natuurlijk wegDit wordt juist gedaan om nogmaals te kunnen genieten van zulke toppers.