Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Zullen ze eerst langs mijn hooivork moeten komen als het niet onomstotelijk is vastgesteld dat het die ziekte is en dat er geen genezing meer mogelijk is.
Elinee schreef:Sammie schreef:Zullen ze eerst langs mijn hooivork moeten komen als het niet onomstotelijk is vastgesteld dat het die ziekte is en dat er geen genezing meer mogelijk is.
op het moment dat er is vastgesteld dat een paard afgemaakt moet worden, kun je daar echt niets meer aan veranderen hoor, ook niet met een hooivork.
MISTRAL94 schreef:Nou ik denk dat we heel hard mogen duimen dat het hier niet uit zal breken
runningkawa schreef:Het is wel tegen te houden...maar dat mag weer niet....
Waar hebben we die rot chip met paspoort eigenlijk voor?
girlchat11 schreef:dat vraag ik me ook af... En ik snap niet warom er niet gewoon preventief gevacineerd mag worden. ik word er hele maal panies van als ik er aan denk dat de kans bestaat dat het hier uit bereekt :'(
Cayenne schreef:Toch vraag ik me af waar iedereen dan was toen de koeien moesten worden geruimd, en de varkens...
Cayenne schreef:Toch vraag ik me af waar iedereen dan was toen de koeien moesten worden geruimd, en de varkens...
Paarden zijn echt niet "meer", en als het een halt kan roepen aan deze ziekte..tja..