Eerste proef was op de zandbodem en ging voor mijn idee niet echt lekker, Tyarla was nog best kijkerig en fris.
ik moest om 9 uur starten (als eerste dus) en had helaas heel weinig tijd om los te rijden.
ik reed mijn volte's te groot omdat ik even moest wennen aan de afmetingen van de bak, thuis train ik namelijk in een kleinere bak, ik was dus een beetje overmoedig.
Rechtergalop sprong ze verkeerd om aan, maar volgens mij had de jury dit niet opgemerkt, stond namelijk niet op mijn protocol, had haar terug genomen en opnieuw aangesprongen, en er stond op mijn protocol: Paar passen uit galop... uiteindelijk toch wel lekker gereden
daarna meteen door naar de volgende ring om mijn 2e proef te rijden, op het gras.
deze proef ging naar mijn idee veel beter en ontspannender...
voltes wat kleiner gereden en Tyarla was lekker bij mij....
Mijn vriend zou foto's maken maar helaas heeft hij er maar 1 kunnen maken omdat hij op de kleine van mijn instructrice moest letten terwijl zij mij voorlas:
2e Proef:

Toen de prijsuitreiking.
..ik had er echt niets van verwacht omdat het de eerste keer was en de rest naar mijn idee veel beter was....
Maar ik ben bij de 1e proef (B4) 1e geworden met 189 punten en mijn 2e proef (B3) 4e met 193 punten.
Ben superblij met mijn resultaten, ik bedoel het was mijn eerste wedstrijd met Tyarla en dan meteen 1e worden en 2 winstpunten rijden, daar mag je toch wel trots op zijn???
Groetjes