12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BuenaVista
Berichten: 3003
Geregistreerd: 02-06-05

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 07:00

heej linda!!! doet jouw vriendlief ook nog mee of??

retseH

Berichten: 1558
Geregistreerd: 07-08-04
Woonplaats: Vorden

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 07:03

Hee jij bent er ook al vroeg bij! Haha!

Ik heb net nog even voor de zekerheid gekeken op startlijsten, maar alles klopt nog Knipoog
Zie ik ineens dat ik tegen een andere leerling van m'n trainer moet! Zij moet voor mij in de Z1. Ze start voor het eerst, mn trainer had het er donderdag al over dat zij ook wedstrijd had, maar ik wist niet dat het in Vorden was...Oeh dat wordt strijden Vork Nouja als Shardon zich een beetje gedraagt iig Knipoog

Ik ga zo omkleden en om half 8 naar stal, succes allemaal!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 07:39

Succes vandaag allemaal.
En tot morgen. Knipoog

BuenaVista
Berichten: 3003
Geregistreerd: 02-06-05

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 07:43

succes allemaal!!! tot morgen Haha!

nijla
Berichten: 38
Geregistreerd: 13-05-07

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 08:05

Succes iedereeen!!

nijla
Berichten: 38
Geregistreerd: 13-05-07

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 08:05

Revanches schreef:
Succes vandaag allemaal.
En tot morgen. Knipoog


Moet je morgenvroeg rijden? Misschien dat ik dan wel bij je schrijf,, moet morgen ochtend schrijven;)

l0esjj
Berichten: 4824
Geregistreerd: 19-12-04

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 08:30

Succes allemaal vandaag Lachen

narrator

Berichten: 1878
Geregistreerd: 01-11-04

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 13:46

Zooo.
Ik ben weer terug.

1e proef SUPER slecht.. grond was echt een kuil. haha en kging al in de ring, terwijl ik daar eigenlijk gewoon gediskwalificeerd kon worden, dus de jurykwam me dat ff vertellen haha. zegt zon man ook nog net zo grappig; haar 1e keer M1, zo van; ze is zo dom dat ze het nog niet weet, moet je ff rekening mee houden. Knipoog Voelde me helemaal voor schud(t) staan. Huilen van het lachen

en de 2e proef ging redelijk, niet super..

Maaaaaaar, mn M1-debuut toch wel beetje geslaagd met 167 & 182 punten. dusss kben M1!, echt onvoorstelbaar had echt nooit gedacht dat ik nog M1 zou worden. Vork

Hoe heeft de rest gereden?, zag robin en marleen en hester nog wel rijden, met marieke de fotografe. Lachen
En martine? hoe is het met jou gegaan?!

Edit: Omg. hoor net dat ik 2e was. Huilen van het lachen

marleenn

Berichten: 1301
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Tussen Arnhem en Apeldoorn.

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:02

Aaah echt goed zeg Karlijn Haha!
Ik vond mijn proef heel fijn gaan. Alleen werd mijn proef niet gewaardeerd en kreeg 188 punten. Ik was/ben echt teleurgesteld, want hij liep voor mijn gevoel wel lekker. Maarja, ik luister mooi naar mijn eigen gevoel en niet na die o zo fijne jury..

robincera
Berichten: 3041
Geregistreerd: 16-07-05

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:07

Gfeliciteerd karlijn Haha! netjes!

ja marleen.. je weet wat ik er van vind en je moet idd je eigen gevoel vasthouden Ja

Ik had met Cera in het M1/C 172 & 182 pnt.
Eerste proef moest ik rijden op een veld waar ze koeien nog niet eens mogen laten lopen, echt zonde Dus heb er niet fijn aan kunnen rijden omdat Cera daar heel rennerig/kriebelig van wordt
2e proef ging netjes, was tevreden Lachen

springen met Nucaro (B/D) had ik 2 balkjes. Maar 1e keer buiten en hij vond t zo geweldig Lovers
maar door zijn té hoge snelheid tikte hij met zn voorbenen 2 balkjes eraf, zonde maar ben trots op m Haha!

marleenn

Berichten: 1301
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Tussen Arnhem en Apeldoorn.

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:15

Hamer dit kan ze krijgen Huilen van het lachen Tong uitsteken

Marieke__

Berichten: 2499
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Ravenstein

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:25

Karlijn, had ff wat gegild joh!
Ik sta er toch niks voor nikssssssssss Haha!
Maar gefeliciteerd meid!

Robin & Marleen heb ik al gesproken (DUUUUUUUUUH *LOL* )
En natuurlijk Hester en Alexia!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:30

Hoe vonden jullie het terrein erbij liggen?
Hoorde van Karlijn dat die wonderbaarlijk aardig droog was gelukkig, alleen zoals altijd wel met bulten en gaten Clown

Marieke__

Berichten: 2499
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Ravenstein

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:32

Ja het was heel droog!
Alleen tja.. echt lekker rijden lijkt me het niet met al die hobbels Tong uitsteken Vooral in ring 1 tm 6 geloof ik. Ligt aan de weg kant. Lijkt me echt ellende Huilen van het lachen

marleenn

Berichten: 1301
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Tussen Arnhem en Apeldoorn.

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:35

Ik vond het terein er erg goed bij liggen zelf. Geen nattigheid enzo! Het losrijden is nu anders en een stuk groter. Af en toe molshopen..

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:35

hmz... ik moet in ring 17 en 18 morgen..
achja we zullen zien Clown

narrator

Berichten: 1878
Geregistreerd: 01-11-04

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:38

dankjullie Haha!
hahaha nee maar beter ook dat je geen foto's hebt gemaakt Marieke!. En je was zo druk bezig met Hester shooten. haha, dus ik zei maar even niks Tong uitsteken .

Maar, ik vond juist ring 8 het ergst! Ring 3 viel nog mee. ik vond op de berg nog het minst bobbelig? Huilen van het lachen

wat jammer van je 188 marleen! hoefde je maar 1 proef?

marleenn

Berichten: 1301
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Tussen Arnhem en Apeldoorn.

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:44

ja ik had maar 1 proef gereden, omdat hij ook nog sprong. Opzich kon ik wel 2 proeven doen hij had energie zat, maar dat vind ik dan snel weer zielig en wil hem ook niet overbelasten plus dat hij het leuk moet blijven vinden. Maar, bij de andere Z1 ring waren de punten helemaal om te huilen.. ook zo'n jury die echt de ballen verstand er niet van had..

Ring 17 & 18 liggen volgens mij naast het kasteel en dat zag er ook goed uit!

Roos_s

Berichten: 3500
Geregistreerd: 19-12-05
Woonplaats: A'hoek

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:32

volgens mij is het terein altijd vol hobbels en bergen Haha! vind springen meestal wel fijn, maar dressuur daar minder:) ik sta morgenvroeg iets na 9 voor te lezen en te groomen Haha!

robincera
Berichten: 3041
Geregistreerd: 16-07-05

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:40


retseH

Berichten: 1558
Geregistreerd: 07-08-04
Woonplaats: Vorden

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:58

Ja ik wou net zeggen, het viel allemaal nog wel mee vond ik..

Ik had met Tsechov geen winst, 170...ik vond het zelf eigenlijk wel goed gaan Clown En ik ben zelfs altijd heel kritisch...Tong uitsteken
En het was weer voor het eerst buiten, mn moeder en ik gingen het met zn 2en uitproberen vandaag Vork nog wel even aan de longeerlijn gehad met losrijden..want dan is ie toch nog te druk, maar daarna kon ik hem echt fijn rijden, dus hij heeft al weer een hoop geleerd Ja

Met Shardon ging het redelijk..alleen bij het binnenkomen was ie ontzettend vervelend en ging het met gedribbel en helemaal scheef..ook de eerste middendraf was niks..en toen ben ik even heeel boos geworden en daar schrok ie nog al van en toen kon ik fijn mn proefje doorrijden ... Daar zijn we 1ste met 212 pnt geworden!
2e proef was zowat 40 punten minder Bloos! Echt heel vaag..had 173..dat was nog lang niet het laagste..lieve jury Ach gut
Ik vond het draf gedeelte in die proef fijn gaan,alleen de galop niet...maja we zijn nu wel weer een puntje verder.Z1 + 6 Vork

Ik vond het ook superleuk om Elton (easterboy) weer te zien. heb nog lekker met m staan knuffelen toen ie in de trailer stond Lovers

Nou Shardon is net weer opnieuw gewassen en gevlochten..morgen hengstenshow bij stal, dan moet ik hem onder het zadel laten zien.

Doei!

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:15

Nou mensen... ik heb het overleefd Haha!
Uit de wagen dacht ik al oh-ooooh.... hij was behoorlijk druk, heel tijd maar dansen en doen en tot bezinning komen ho maar. Gelukkig liet ie me wel opstappen (volgens mij was dat ook het enige moment dat ie stil stond, haha) en ik heb mijn zweep maar direct bij de auto gelaten Knipoog
Zoals het bij een echt dressuurpaard hoort stond meneer al 2x achterstevoren (en snel! Bloos! ) voordat ik uberhaupt op het losrijterrein was... hahaha. Met losrijden was hij heeeeel heet en liep echt onwijs onder me vandaan, maar gelukkig hield hij wel netjes zijn beentjes aan de grond en liet hij me nog wel sturen. Later werd ie rustiger en kon ik het weer overnemen.

Omdat ik als 1e startte, kon ik 10 minuten voor de proef al de ring in, en maar goed ook, want ooooh wat was dat allemaal weer eng ROFL Hij liep echt een beetje als een kip zonder kop rond. Maar voor de proef had ik hem toch al een stuk rustiger en heb toch aardig de proef door kunnen sturen. Mocht allemaal wat netter en iets meer van mij, maar zeker niet ontevreden.
Tweede proef was hij heel relaxed, wel helemaal kapot omdat hij zich zo druk had gemaakt, waardoor hij iets hangerig werd op de hand, maar dat voelde erger dan het beeld was, zei mam. Al met al fijn gereden en over beide proeven zeer tevreden voor de eerste keer L1 - en direct buiten.

Eerste proef kreeg ik 186 (met 2x een acht voor een rijtechnisch onderdeel) en de tweede proef 193 met een 7 voor stap en galop en een 8 voor zijn draf. Helemaal tevreden dus Ja
Prijzen heb ik niet op gewacht, hij moest zo lang op de wagen staan. Nu kon ie nog even lekker de wei op! Knipoog
Mocht het wat zijn, dan neemt iemand anders van de club het wel mee en dan hoor ik het vanzelf.
Dus Vajnic is L1+2! Tong uitsteken

Morgen weer Knipoog

retseH

Berichten: 1558
Geregistreerd: 07-08-04
Woonplaats: Vorden

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:20

Ga goed gedaan Shanna!

Oja morgen moet je weer he...je bent er zin in ofniet? Haha!

Succes iig

robincera
Berichten: 3041
Geregistreerd: 16-07-05

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:22

Netjes gedaan Shanna!
Succes morgen Lachen

Hester ik ga nu aan je foto's beginnen, heb ik dat gehad Huilen van het lachen

Haha!

ratjelover

Berichten: 2666
Geregistreerd: 13-10-05

Re: 12/13april: Vorden (paarden-pony's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:27

Prijswinnaars: gefeliciteerd!
Tjonge, dan was de Z1 ook wel erg ondergewaardeerd zeg. Wie was er jury dan?