Vandaag dus wedstrijd gehad, moest pas om 7 uur s'avonds starten. Gisteren al eventjes gewassen, vanochtend gevlochten.
Allemaal lekker rustig en relaxt gedaan. Zijn we om 4 uur van huis vertrokken om hem nog ff te poetsen etc.
We hadden een trailer gehuurd, en de auto van de buurman geleend. Nou wij naar die boederij waar we dachten dat die trailer stond.
stond ie dr niet :| ik die mensen bellen (ken ze goed, dochter is vriendin
) Nemen ze eerst niet op.Nou uiteindelijk was het 5 uur voordat we bij hun thuis de trailer hebben opgehaalt en gedaan.
Dus kwart over 5 reden we weg, Ulaney was ondertussen best druk geworden maar liep in 1 keer de trailer op

Daar aangekomen, heen gebracht door me moeder waar ik súper trots op ben, omdat ze doodsbang was om met de trailer te rijden!
Ulaney uitgeladen beetje rondgewandeld, hij was best relaxt ! Verbaasde me wel.
Startgeld betaalt, en rustig gaan opzadelen. Met inrijden voelde hij al fijn aan.
Na halfuurtje werden we geroepen om de ring in te gaan.
Toen namen de zenuwen flínk toe
Uiteindelijk ging de eerste proef best lekker !2e proef ietsjes minder, voorlezer had verkeerd gelezen, Ulaney schrok en proef was beetje slordig.
Ulaney lekker uitgestapt en daarna het op de trailer gezet. Ging iets minder lekker dan op de heenweg.
Kwam we nog iemand tegen die we kenden, stonden we daarmee te praten kwam ik er ineens achter dat de prijsuitreiking achter ons al bezig was

Leonore Vos 2e met 193 punten !!! WHOEHOE en de tweede proef 3e met 188 punten !!!!!!!

Zó blij en trots dat ik was ! Loop de hele avond al met een big smile op m'n gezicht

M'n vader ondertussen met Ulaney naar huis gereden, alleen beetje eigenwijs geweest en direct uitgeladen in z'n 1tje..
Nou 3 keer raden dat ging dus fout.. Ulaney die had al zitten knagen aan z'n touwtje dus die stond al een stuk langer.
Me vader had de balk er al afgehaalt en klep naar beneden. dus Ulaney trok zo hard die kon gewoon naar achteren.
M'n vader geprobeerd touw los te maken. Uiteindelijk gelukt Ulaney stapt zelf schuin de trailer af, met z'n nek langs de wand
En met z'n knie tegen het achterlicht
Lamp kapot en wondje op z'n nek 
Afin, súper dag gehad !!! En helemaal apentrots op Ulaney
Iedereen die gesmst heeft (Janet
) en me heeft helpen groomen, mega bedankt 
Foto's zijn allemaal wazig, je kan zien dat er een paard loopt maar meer niet