Oeehh we hebben Concurretie hieer, ik lig nu alweer een jaar uit het wedstrijd gebeuren omdat mijn schimmel stil heeft gestaan(nou eigelijk nog altijd) en daarom ben gestopt met wedstrijden, maar ga het nu met mijn groentje proberen
Ja, de eerste wedstrijd van de Indoorkalender is Voerendaal. Daarna Beek. Voerendaal ben ik lid van geweest. Lucassen ken ik, die Jurylid bedoel je? Ik ken nog een Lucassen in de paardensport.
Ja ze zijn allebei jurylid Wim en zijn vader. en Wim rijd met 2 paarden in het Z1, hij heeft nu een dressuurstal in Schimmert. Waar heb jij de paarden staan? (eigelijk via pm ) Ik rij voor Weert dus mijn selecties zijn in het midden
Voor de mensjes die niet starten in voerendaal, wie gaat er dan de 23ste naar weert? Anky enso komen daar Clinic??
Bedoel je de dresuurclinic "Nederland ontmoet België " georganiseerd door Emmers (www.emmers.be) ?
Tja ik zou er heel graag heen willen, maar ik moet 's avonds naar Breda, dus dan heeft het weinig zin om kaarten te kopen, als ik toch alleen maar 's middags kan gaan, de toppers komen toch 's avonds
Oehooee gaat druk worden Ik hoop wel dat ik het allemaal kan redden want omdat het ook door week is en ik stagemoet lopen iedere dag van half 9 tot half 6..