Citaat:Inschrijving basiswedstrijden Youngster CHIO Utrecht van start
Vanaf nu is het voor basisruiters mogelijk om zich via onze website www.chioutrecht.nl op te geven voor de basiswedstrijden springen en dressuur tijdens Youngster CHIO Utrecht, wat van 18 tot en met 21 mei plaatsvindt op Landgoed Valkenheide te Maarsbergen. Het concours is een samenwerking tussen het internationale jeugdconcours Youngster CHIO dat de afgelopen twee jaar in het Limburgse Helden plaatsvond, en het landelijke Concours Hippique Valkenheide wat de afgelopen twee jaar ook al succesvol was op het veelzijdige terrein in Maarsbergen. Landelijke paard- en ponyruiters krijgen de kans om te rijden in de unieke ambiance van een groot evenement. Via het inschrijfsysteem van CiSoft op onze website kunnen ruiters zich eerst registeren en daarna gelijk inschrijven. Na bevestiging van de inschrijving via de email kunnen de startcoupons opgestuurd worden naar:
Youngster CHIO Utrecht
postbus 2930
1000 CX Amsterdam
Voor meer informatie en het volledige programma kunt u kijken op www.chioutrecht.nl of contact opnemen met de organisatie via telefoonnummer 020-4655446 of email info@chioutrecht.nl
IK ben nu de site al aan het uitspitten of ik kan vinden wat ik er nou mee moet of wat dan ook. Iemand die dit ook al heeft binnengekregen via mail of iemand die hier iets vanaf weet?