wedstrijdverslag en de aanloop

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suprice
Berichten: 2540
Geregistreerd: 02-10-05

wedstrijdverslag en de aanloop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 08:46

heey,
Ik wilde even kwijt hoe goed mijn wedstrijd was gegaan. We moesten 1 proef binnen rijden en 1 proef buiten. De wedstrijd was op het terrein van onze eigen ponyclub, maar toch. Wij hebben daar 2 buitenbakken, maar eigenlijk rijden wij met de clubles altijd in de voorste. Maar nu werd de wedstrijd in de achterste gehouden dus gingen we daar dinsdag in rijden. Het enige wat ze deed was steigeren, showen en rennen ongeveer. De bosjes zijn natuurlijk ook heel eng Donderdag besloot ik met een paar mensen van stal die ook mee zouden doen aan de wedstrijd daar nog een keer te gaan rijden. Ook toen bleef ze stijgeren, maar al wel iets minder. Dus ik ging vol goede moed naar de wedstrijd (niet dus). Omdat onze stal ongeveer 5 minuten lopen is vanaf het wedstrijdterrein, gingen we lopen. Het had de hele nacht geregend en de hele ochtend. Ik had dus verwacht om een blubbak te zien, maar het was een mooie bak. Na het losrijden had ik mijn eerste proefje gereden (binnen), die ging best goed. Ik vond alleen het galop gedeelte en de middenstap minder (middenstap gaat nooit goed, ze wordt heel dribbelig) en bij de galop pakte ze haar bit vast. Maar toch bleef ze netjes beneden enzo dus ik was nog best tevreden. Toen naar buiten. Ik hoopte natuurlijk dat ze normaal zou doen. Ze was kei hyper buiten, echt alleen maar showen (net alsof ze een hengst was). In de middengalop naaide ze er gewoon uit op de volte (maarja dan had je wel middengalop), in de middendraf werd er gestrekt. Maar al met al was ik al tevreden dat ze niet gestijgerd had. Toen snel haar naar huis gebracht en wachten op de prijsuitrijking. Ik had mezelf een beetje rond plek 10-8 ingeschat (er deden 25 mensen mee), en toen werd ik bij de 1e proef eerste met 197 punten (dat had ik echt niet verwacht) en daarna kwam de uitslag van de 2e proef daar was ook 1e! Toen had ik 202 punten. Een vriendin van mij had moeten schrijven en die zei dat de jury had gezegd dat het beter was als ik zo snel mogelijk het L1 uitging! Ik natuurlijk super trots!!! Sorry van mijn lange verhaal maar het moest er gewoon ff uit..

Robin

Berichten: 24217
Geregistreerd: 20-10-05
Woonplaats: Weert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:58

Gefeliciteerd met je 1e prijzen!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:17

Gefeliciteerd met je prijzen en winstpunten!
Erg mooie punten!