Brabantse Kampioenschappen Schijndel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xJoJo

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-10-16

Brabantse Kampioenschappen Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-17 16:58

Hallo!

Ik heb dit seizoen voor het eerst meegedaan met de selecties en ben dus 2x door naar de Brabantse.
In het B en L2. Is 15 min van waar ze staan dus word veel op en neer rijden aangezien er dus ook een "eventuele finale" is ofzo?

Ik heb nog weinig ervaring en vroeg me af naar jullie ervaringen


Afbeelding

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Re: Brabantse Kampioenschappen Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 14:18

Ik heb in 2015 mee gedaan met de Brabantse outdoor. Helaas toen niet de finale gehaald dus daar kan ik niks over zeggen.

Trouwens het lijkt uit je stukje alsof je de finale niet begrijpt? De eerste proef rij je 's ochtends en als je daar bij de eerste zoveel eindigt mag je 's middags nog een keer starten en dan de gemiddelde plaatsing van die twee proeven bepaalt uiteindelijk wie er kampioen wordt.

leonie87

Berichten: 4461
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Re: Brabantse Kampioenschappen Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 14:22

Wat leuk dat je met 2 paarden door bent.
Ik denk wel dat het lastig word als je op en neer moet omdat de finale van de B en de L2 vlak achter elkaar zitten. Maar idd, je moet je eerst kwalificeren natuurlijk :D

xJoJo

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-17 15:01

Zeepsop schreef:
Ik heb in 2015 mee gedaan met de Brabantse outdoor. Helaas toen niet de finale gehaald dus daar kan ik niks over zeggen.