Gezocht (oefen)springen rond de lijn Apeldoorn Zwolle Hveen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moska

Berichten: 3410
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Gezocht (oefen)springen rond de lijn Apeldoorn Zwolle Hveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 13:57

Nadat ik de vraagprogramma's via startlijsten al redelijk uitvoerig heb bestudeerd (en ik daar niet echt kan vinden wat ik zoek), hoop ik hier ook nog enkele tips te krijgen voor (oefen)parcoursen of impulsspringen met een hoogte tot 70 cm. Bij voorkeur ergens op/rondom de lijn Apeldoorn-Zwolle-Heerenveen en op een zaterdag of zondag. Het echte BB springen vanaf 80 cm is nog wat te hoog gegrepen voor de combinatie(s) waar het om gaat. Afgelopen zaterdag was er bijvoorbeeld een recreantenwedstrijd in Haarle, dit was zeer geschikt (en fijn georganiseerd!) en gezellig.

Zijn er nog ergens maneges/verenigingen die hun programma niet op startlijsten/KNHS hebben staan, maar wel iets dergelijks organiseren? Mag ook in combinatie met dressuur.

Aanvulling: oefencrossen mogen ook (zoals bijvoorbeeld in Lemele in oktober)

myk_en_shant

Berichten: 3269
Geregistreerd: 15-12-10
Woonplaats: Steenwijkerwold

Re: Gezocht (oefen)springen rond de lijn Apeldoorn Zwolle Hveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 14:35

Volgens mij word er in vinkega op de manege regelmatig oefencross en oefenspring gehouden.

Blue_flower
Berichten: 1935
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Gezocht (oefen)springen rond de lijn Apeldoorn Zwolle Hveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 14:40

Manege Zwolle, haersterveerweg heeft bijna altijd een parcour staan waar je kunt oefenen tegen kleine bijdrage. Maar weet niet of dat ook is wat je zoekt.

Moska

Berichten: 3410
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 16:23

Ik heb zojuist Vinkega gemaild, aangezien de website momenteel weinig info biedt. Zwolle zou ook een optie kunnen zijn, het hoeft niet perse in wedstrijdverband. Het gaat om het oefenen op vreemd terrein en het rijden van verschillende parcoursen. Zal hun ook even mailen, aangezien de website ook hier weinig info biedt.


FairLady_

Berichten: 1043
Geregistreerd: 15-04-07
Woonplaats: Haarle gem. Hellendoorn

Re: Gezocht (oefen)springen rond de lijn Apeldoorn Zwolle Hveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 22:11

Tiebot in olst?