Wie gaan er ook naar de Koudbloedenwedstrijd in Uden 29 mei?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Wie gaan er ook naar de Koudbloedenwedstrijd in Uden 29 mei?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 19:10

Gefeliciteerd met je punten!

Bij mij viel het behoorlijk tegen.. Voor mijn gevoel reed ik best goed, oke geen 200 punten maar 2 keer rond de 185 had ik wel verwacht. Helaas ging ik in de eerste proef in de mist bij het aanspringen in galop waardoor ze verkeerd aansprong. Uiteindelijk struikelde ze ook nog bij het terugnemen naar draf. In de 2e proef ging het gelukkig wel goed, maar daar kon ik mij eigenlijk totaal niet vinden in het jury-commentaar.. :\
Uiteindelijk 175 en 180 punten. Springen was mevrouw erg afgeleid en zag geen uitdaging in de 40cm dus helaas een weigering..

Morgen maar weer lekker het bos in, want daar zijn we wel goed in. :D

              Make that the cat wise, I'm crazy Henky not!


Kim_97

Berichten: 931
Geregistreerd: 23-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 19:32

WiskyBokjes schreef:
Gefeliciteerd met je punten!

Bij mij viel het behoorlijk tegen.. Voor mijn gevoel reed ik best goed, oke geen 200 punten maar 2 keer rond de 185 had ik wel verwacht. Helaas ging ik in de eerste proef in de mist bij het aanspringen in galop waardoor ze verkeerd aansprong. Uiteindelijk struikelde ze ook nog bij het terugnemen naar draf. In de 2e proef ging het gelukkig wel goed, maar daar kon ik mij eigenlijk totaal niet vinden in het jury-commentaar.. :\
Uiteindelijk 175 en 180 punten. Springen was mevrouw erg afgeleid en zag geen uitdaging in de 40cm dus helaas een weigering..

Morgen maar weer lekker het bos in, want daar zijn we wel goed in. :D


Ooh.. wat jammer, maar alsnog netjes 1 winstpunt binnen gehaald! Onthoud dan maar dat gevoel dat je het zelf wel goed vond gaan want dat is toch het belangrijkste! Op naar de volgende wedstrijd maar weer, en veel plezier in de bossen morgen! :) +:)+

Vrouwke & Noa <3

Kim_97

Berichten: 931
Geregistreerd: 23-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 18:53

In oktober is er ook vaak eentje toch? Kan er alleen nog niks van op de site vinden? :o

Vrouwke & Noa <3


grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Re: Wie gaan er ook naar de Koudbloedenwedstrijd in Uden 29 mei?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-16 10:08

Ja 1ste zondag van oktober :)

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers