Het ging op zich wel goed, maar mijn inschatting is dat je echt wel 4 proeven bij de top 3 moet rijden om naar het NK te mogen, en dat is mij niet gelukt afgelopen zondag. Zat nog net in de prijzen in beide ringen, maar dat is niet goed genoeg.
Denk je dat echt? Ga je nog ergens rijden dan nu? Ik sta nog met 115 punten dus laat het bij de vier wedstrijdjes. Deed en doe het ook echt voor de fun want zowel het paard als de dressuur zijn mij onbekend (behalve de keren dat ik gestart ben natuurlijk haha) Toevallig komt er dit resultaat uit maar dat is ook maar toeval of geluk....
je kunt toch max 30 punten per proef scoren? 4 x 30 = 120. Dus als jij 115 punten hebt in 4 proeven dan is dat toch bijna maximale score dus altijd in top drie? Of snap ik het nu niet goed...
Ik weet nog allemaal niet wat er te rijden is hihi Het hele dressuur wedstrijdgebeuren is nieuw voor mij dus ga mij er ook maar eens in verdiepen. Voor de pavo bokaal moet je je ook selecteren dan? Sorry als het een hele domme vraag is
Ik heb mezelf voor morgen in Garijp afgemeld. We moeten om 14.15 en dat ga ik Jetteke (en mezelf en manlief) niet aandoen met 26/28 graden. Hopelijk is het volgende week in Drachten minder warm.
Carina88
Geplaatst: 05-08-16 09:42
Ik zou ook meedoen met de selectiewedstrijden, maar de laatste paar weken hebben we enorm veel spanning en gaan we even terug naar de basis. Volgend seizoen maar weer.
We gaan wel mee doen met bestgaand 13 augustus in assen.
De startlijsten voor Assen staan online! Wel veel minder starts dan in Oldeholtpade. Ik hoop wel dat het op het hoge terrein wordt gehouden, en niet zoals de laatste wedstrijden op het lage veld. Wie start allemaal in Assen?
diega
Geplaatst: 04-09-16 08:48
De lijst met geselecteerde voor Kootwijk is bekend, staat op de site.
Hihi, ik sta nu op nummer 4 van de lijst met paard Yfke Komende week ga ik dan toch maar een keer oefenen en kijken welke proef er gereden moet worden.
boerinnetje
Geplaatst: 09-09-16 11:55
Leuk!! Proef 3 moeten we rijden , ga van de week ook maar eens oefenen....
Je moet nog wel een aardig eindje rijden, zeg. Of blijf je ergens een nachtje over?
Nee, we rijden gewoon 'even' op en neer.... Gelukkig schijnt Kootwijk een leuk evenement te zijn dus we gaan voor een dagje plezier en leuke paarden kijken Gelukkig kan het paard er ook goed tegen.