Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Popke schreef:Nou, dat is toevallig! Ik doe mee op een paard van een vriendin in de B en gaat mijn eerste officiële dressuurwedstrijd worden. Startkaart wordt vandaag aangevraagd. Nu vijf keer impuls gestart en heb de smaak te pakken Ga ook naar Sevenum en de andere moet ik nog even bekijken.
Gisteren in Geldrop gereden.
Popke schreef:Heb de impuls gister gereden. De B. Had eerste proef 204 punten en tweede 2014 punten. Ze werd erg sterk in de ring voor mijn gevoel maar het oog liet het wat minder zien hoorde ik van mijn vriendin. Spring alleen op wedstrijd op dat paard dus we oefenen niet Start ook gewoon omdat ik het zo leuk vind en dus nu maar een startkaart aangevraagd en op zoek naar een Fries voor mezelf. Kom zelf uit de western en heb mijn reining paardje nu te koop staan om over te gaan naar de Friezen
Start je zondag Nederweert?
Annekeee schreef:yke_lover schreef:Ik zou eventueel in Balkbrug kunnen rijden in de B maar ik denk niet dat we gaan winnen ofzo
Gewoon mee doen voor je plezier!
Annekeee schreef:Absoluut
Zijn er niet meer bij jullie in de omgeving?
Annekeee schreef:Wil je kans maken, is drie altijd verstandiger. Als je nu een of twee proeven niet helemaal lekker heb gereden, en je rijdt 6 proeven(3 wedstrijden) tellen de 4 beste.
yke_lover schreef:Annekeee schreef:Absoluut
Zijn er niet meer bij jullie in de omgeving?
Qua Friezen niet echt. Soms in Zuidwolde zijn er paar friezen die ook concour rijden. Tenzij er echt een concour is voor alleen friezen of koudbloeden + friezen. Zulke concours zijn er niet vaak en de concours die hierboven genoemd zijn is te ver weg. Ik woon in puntje van Overijssel en Yke wil niet langer dan driekwartier staan op de trailer dan wordt ze drammerig en je voelt in de auto wat ze in de trailer aan het doen is