Kür op muziek.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

X_orville_X

Kür op muziek.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 21:47

Hallo!
Ik zoek een kür op muziek wedstrijd in Noord-brabant.
Ik bedoel dus:
Dat je gewoon zelf een kürtje moet verzinnen, die staat dus niet in het proevenboekje, dan moet je daar een muziekje op zoeken enzo, en dan mag je zonder startkaart aan die wedstrijd mee doen. Gewoon voor de lol dus eigenlijk. Ik zoek nu kür op muziek wedstrijden, die aan deze eisen voldoen.

Geloof me, ze bestaan. Ik weet er al 1, maar ik zoek anderen.

xx

Sisco4life

Re: Kür op muziek.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 21:50

huh ?

Ik snap het niet echt ?

X_orville_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 21:51

Sisco4life schreef:
huh ?

Ik snap het niet echt ?

Verdrietig Verdrietig

Ik zoek manege's, waar ze kür op muziek doen (gewoon klasse B, zonder startkaart) waar ik nog aan mee zou kunnen doen.

X_orville_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 18:07

X_orville_X schreef:
Sisco4life schreef:
huh ?

Ik snap het niet echt ?

Verdrietig Verdrietig

Ik zoek manege's, waar ze kür op muziek doen (gewoon klasse B, zonder startkaart) waar ik nog aan mee zou kunnen doen.

Snap je het een beetje? xD

Paperclip3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:58

je bedoelt manege's met een thema kur op muziek of zo iets? ik denk niet dat je dan mee kan doen als je niet lest op die manege, of wel?
kun je niet beter een startkaart aanvragen en naar de l1 rijden en dan officiele kur op muziek wedstrijden rijden. Ik denk dat dit niet mogelijk is Lachen

X_orville_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 18:34

loesaardbei schreef:
je bedoelt manege's met een thema kur op muziek of zo iets? ik denk niet dat je dan mee kan doen als je niet lest op die manege, of wel?
kun je niet beter een startkaart aanvragen en naar de l1 rijden en dan officiele kur op muziek wedstrijden rijden. Ik denk dat dit niet mogelijk is Lachen

Dit is wel mogelijk, maar ik denk niet dat mensen mij snappen. Maargoed, het mag op slot. Hoe kan je het op slot doen? Daar snap ik nóg steeds niets van. xD