Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:moet je mij erbij halen???
want ik heb in diezelfde post ook gezegd dat ik wel eens een paard heb laten staan omdat ik gevoelsmatig wist dat dit niet goed zou komen bij mij........ maar misschien wel bij een andere ruiter dan ik
Iris82 schreef:...naar aanleiding van de discussie over een goede ruiter die op ieder paard kan rijden.
Ken jij paarden waar dat ook werkelijk het geval bij is?
Kiwiko zei dat ze op ieder paard dat ze tegen kwam kon rijden.
Ik zelf ben nog nooit paarden tegen gekomen, ondanks wat er van gezegd werd, die maar door 1 persoon gereden konden worden.
Mijn bijrijdpaard is ook eentje die wel eenkennig is, een nieuwe ruiter zal altijd uitgeprobeerd worden. Maar een beetje ruiter rijdt haar daar zo doorheen. Dus waar hebben we het dan nog over?
Persoonlijk vind ik het eigenlijk maar een beetje pennygeklets, maar wie weet kan iemand me overtuigen?
crossmonster schreef:Mwah ik geloof niet zo in paarden die toevallig alleen door hun eigenaar bereden kunnen worden.
Sommige paarden zijn eenkennig en hebben tijd nodig bij een ander. Maar om dan te zeggen dat je de enigste bent die erop kan ... mwah nee gaat er bij mij niet in.
hestejente schreef:Dat topic is door mij geopend en ik geloof dat je de stelling niet helemaal begrepen hebt. Of anders heb je de openingspost niet goed geformuleerd.
shadowprince schreef:even offtopic wat is dat WBC? al die afkortingen haha snap dr geen snars van, is nieuw hier:)