Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:Lijkt me logisch dat als het niet klikt dat je het paard verkoopt.......
als het met een vent niet klikt gaat ie ook de deur uit.
kasparonda schreef:Maar als je voor een springpaard gaat kijken dan moet die voor de koop ook deze capaciteit hebben en eventueel springbloed enz hebben, als jij een dressuurpaard gaat kopen zit je zelf dus fout.
En ik vind het niet hetzelfde als een kerel aan de kant zetten, dat vind ik dus weer geen vergelijk.
Een kerel gaat zijn eigen weg, maar zo'n paard wordt verkocht en gaat van hot naar her, denken mensen daar niet aan dat dat voor een paard ook erg vervelend is.
Als ik veel mensen hier vaak zie in toppics, dat ze hun paard niet zo vaak moeten verhuizen en dan vervolgens wordt hier heel gemakkelijk over gedaan.
Lynn_Nikita schreef:kasparonda schreef:Maar als je voor een springpaard gaat kijken dan moet die voor de koop ook deze capaciteit hebben en eventueel springbloed enz hebben, als jij een dressuurpaard gaat kopen zit je zelf dus fout.
En ik vind het niet hetzelfde als een kerel aan de kant zetten, dat vind ik dus weer geen vergelijk.
Een kerel gaat zijn eigen weg, maar zo'n paard wordt verkocht en gaat van hot naar her, denken mensen daar niet aan dat dat voor een paard ook erg vervelend is.
Als ik veel mensen hier vaak zie in toppics, dat ze hun paard niet zo vaak moeten verhuizen en dan vervolgens wordt hier heel gemakkelijk over gedaan.
niet elk spring gefokt paard springt graag, heb er zelf 1 gehad, en die had hekel aan springen.
waarom moet meteen vervelend zijn voro paard om verkocht te worden en te verhuizen
zolang je niet aan de eerse de beste meegeeft
Ik heb paar maanden gezocht en toen perfecte huis/stal gevonden
Nieuwe eigenaresee is heel blij met haar en mn paard geniet ook van alles daar.
kasparonda schreef:Een kerel gaat zijn eigen weg, maar zo'n paard wordt verkocht en gaat van hot naar her, denken mensen daar niet aan dat dat voor een paard ook erg vervelend is.
Freggel schreef:kasparonda schreef:Een kerel gaat zijn eigen weg, maar zo'n paard wordt verkocht en gaat van hot naar her, denken mensen daar niet aan dat dat voor een paard ook erg vervelend is.
Waarom zijn een heleboel mensen ervan overtuigd dat een paard bij een ander slechter af is dan bij zichzelf.
Ja ik heb mijn haf een paar maanden geleden verkocht. Kort gezegd ik heb hem gekocht voor recreatie en de klik was er wel. Maar toen kwam ik in aanraking met endurance. Wel met hem geprobeerd maar hij is er gewoon niet geschikt voor. En mijn doel is veranderd dan waarvoor ik hem kocht. Voor het hele verhaal: Freggel @ [PP] makkelijk paard verkopen
Maar hij heeft het nu echt minstens net zo goed als toen hij van mij was.
Is jouw paard niet jouw maatje en vind je dat niet erg.
Ik zou het niet kunnen
Redenen waarom mensen een paard verkopen zijn heel divers, maar daarom niet altijd "fout" . De reden "het klikt niet" is ook makkelijk gezegd in een advertentie.