Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missyissy schreef:ben ik nou zo dom, want ik snap niets van dit topic. wat is Chritine W.?
sorry, maar ik snap er niets van
russel schreef:Maar mag je van iemand in de topsport niet meer professionaliteit verwachten? De kennis heeft plaats gemaakt voor de onkunde?
Urielle schreef:Ik denk het niet, ik denk dat het van doen heeft met te weinig zelfbeheersing en geduld. Er staan regelmatig topics op Bokt waarin mensen ook eerlijk durven te vertellen dat ze pissig worden op hun paard en hem daarom slaan of hard in de mond trekken oid. Ik zie hierin exact hetzelfde geval. Imo wordt er met sportieve en financiele belangen een buitenkomende factor in betrokken, want het paard zal zich echt niet beter presenteren door met zijn kop tegen een stijgbeugl getrokken te worden en daarbij op zijn hoofd geslagen te worden.
daniella74 schreef:Ik rij bijna 25 jaar rond en ja ik ben ook weleens te ver gegaan. Hoelanger je rijd hoe groter de kans is dat je een keertje iets doet wat achteraf niets oplost maar een uiting is tegen het paard dat niet terecht is. Wie in dit opzicht zegt zonder zonde te zijn werpe de eerste steen maar ik kan mij niet voorstellen dat er werkelijk iemand op deze werled in alle eerlijkheid kan zeggen dat hij/zij nog nooit een keer te ver is gegaan tegen zijn paard.
daniella74 schreef:Urielle schreef:Ik denk het niet, ik denk dat het van doen heeft met te weinig zelfbeheersing en geduld. Er staan regelmatig topics op Bokt waarin mensen ook eerlijk durven te vertellen dat ze pissig worden op hun paard en hem daarom slaan of hard in de mond trekken oid. Ik zie hierin exact hetzelfde geval. Imo wordt er met sportieve en financiele belangen een buitenkomende factor in betrokken, want het paard zal zich echt niet beter presenteren door met zijn kop tegen een stijgbeugl getrokken te worden en daarbij op zijn hoofd geslagen te worden.
Ik rij bijna 25 jaar rond en ja ik ben ook weleens te ver gegaan. Hoelanger je rijd hoe groter de kans is dat je een keertje iets doet wat achteraf niets oplost maar een uiting is tegen het paard dat niet terecht is. Wie in dit opzicht zegt zonder zonde te zijn werpe de eerste steen maar ik kan mij niet voorstellen dat er werkelijk iemand op deze werled in alle eerlijkheid kan zeggen dat hij/zij nog nooit een keer te ver is gegaan tegen zijn paard.