Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pubelia schreef:ga eens lessen, denk dat je daar veel van leert en die kan zien waar je het beste aan doet...
pubelia schreef:ga eens lessen, denk dat je daar veel van leert en die kan zien waar je het beste aan doet...
Kyrseltje schreef:pubelia schreef:ga eens lessen, denk dat je daar veel van leert en die kan zien waar je het beste aan doet...
Ik ben bezig met een instructrice te zoeken. Niemand heeft tijd. Ben iig er mee bezig. Maar tot die tijd wil ik wel verder gaan met wat goed is, en niet wat aankloten.
pubelia schreef:Kyrseltje schreef:Ik ben bezig met een instructrice te zoeken. Niemand heeft tijd. Ben iig er mee bezig. Maar tot die tijd wil ik wel verder gaan met wat goed is, en niet wat aankloten.
oww ok, tuurlijk is het belangrijk dat je paardje op eigen benen gaat lopen, maar dat is dan niet alleen maar recht door gaan, is erg belangrijk dat je paardje zijn balans gaat vinden. Dus veel grote voltes rijden (hoofd naar binnen laten kijken licht) en veel van hand veranderen, dan rij je weer op de hoefslag en dan er weer naast.
Kyrseltje schreef:Oke bedankt! Volgens mij moet dit eerder bij praktijk problemen of niet...?
myxlea schreef:Je pony moet sowiesow eerst op zijn eigen benen leren lopen, want als je een volte wilt rijden terwijl hij zo stijf als een plank is en struikelt is ook niet slim. Voor de volte kun je ook longeerwerk gaan doen hé!
myxlea schreef: