Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Starbreeze schreef:Present
Verder zou ik graag terugkoppeling willen op mijn rijfilmpjezoals jullie weten was ik niet goed bezig en zijn we opnieuw begonnen. Let niet op mijn houding, ik doe nu vooral mijn best om mijn paard te laten stretchen.
In galop is het inderdaad nog moeilijk, vooral rechtsom wil hij wat over de schouder weg, dan vind ik het moeilijk om de teugels niet korter te maken.
Het filmpje is niet helemaal een beeld van hoe we nu trainen omdat ik voor het filmpje weer 'vanalles' wilde laten zien natuurlijk.. Maar dan krijgen jullie alvast een beeld en hopelijk is er bij het volgende filmpje progressie te zien
http://youtu.be/uqHzTHFSNps
Starbreeze schreef:Dank je wel KoudbloedKim
@SinneJ en Simpelman, dat 'minder doen' en het hem zelf uit laten zoeken ga ik mee aan de slag! Dat moet ik gewoon gaan ervaren. Ik wil het altijd te snel voor elkaar hebben.
badeendje schreef:Starbreeze, je doet goed je best en je paard lijkt het wel fijn te vinden zo, ziet er goed uit! Nu wil je eigenlijk werken naar nog meer stretch in het lijf. Nav het vorige topic ben ik wel benieuwd hoe dat nou zit met het geluid dat hij maakt en zijn mate van ontspanning, heeft iemand hier een verklaring voor?
KBK; misschien handig om te vermelden over welke foto je tips/advies wil en waarover precies.
Starbreeze schreef:Thx voor je commentaar [***]!
Ja ik kan ze gewoon niet stil houden, ik drijf echt niet namelijkheb ik altijd wel gehad geloof ik. Ik ga er eens extra op letten. Het rinkelen wat je hoort zijn ook niet mijn sporen maar mijn singel die los zat (gespjes).
Voor mijn gevoel liep ie met zijn neus over de grond in draf, ik zie dat hij dat niet doet. Mijn teugels zijn te kort... Ik ga eens kijken of ik die kan verlengen.
Langzaam is voor hem moeilijker, dan zakt hij ook wel maar hij loopt graag door en groot. We beginnen (staat hier niet op) in een lager tempo, maar als ik een paar keer geschakeld heb, gaat ie zo als je nu ziet lopen. Daar werken we ook aan. Aan de longe stofzuigt hij overigens in alle gangen. Het ligt dus weer geheel aan mij