ik hoop dat jullie ff willen lezen
: (ik hop dat jullie wel de moeite nemen!)ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen dus ik begin maar ergens:
ik rij op een stal waat ze handelen in paarden. Bij die paarden zitten soms nogal wat probleem paarden die we dan wel verder kunnen helpen met hun problemen en hun goed kunnen rijden. Nu is er laatst iets voor gevallen en daar wilde ik het ff over hebben:
er was dus weer een paard met een probleem het paard had nogal last van steigeren en dan lekker onverwachts, paard helemaal na laten kijken geen problemen gewoon vorm van staking. Nu is het paard spring-gefokt dus wilde ze hm daar verder in rijden en zijn met hem gaan springen nu komt het probleem. Omdat die ook dresuur matig doorgereden moest worden en nogal sterk was reden ze hem met slof (verder weet ik niet waarom ze hem verder met slof reden!, kan k verder ook geen info over geven) nu waren ze met slof gaan springen en toen is die dus weer omhoog gekomen en achterovergeslagen door de planken heen. Nu is de eigennaresse daar erg van geschrokken en wil dat we niet meer met slof rijden.
nu is zijn mijn vragen:
-Kan je uberhaud met slof springen
-Wat is jullie mening over de slogteugel?
p.s: ik zelf heb met dit paard helemaal niks te maken maar wil heel graag weten of dat dit gewoonlijk is dat je met slofspringt of dat je het gebruikt met dressuur ikzelf alleen als ik les heb en de instructrise het aangeeft
Hou het vriendelijk en aardig