Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:En als de ruiter niet aan die spier kan (te groot paard of te korte benen), wat impliceert dat dan? Dat er geen ontspanning kan komen?
Of is dit gewoon 1 van de manieren?
Citaat:Uit je vorige posts leid ik af dat je dit toch als een middel ziet niet alleen ter controle van de ontspanning maar ook om de juiste houding te stimuleren?
Goofy44 schreef:Er zijn meer links tussen het gebruik van het paardenlijf, dus meer dan alleen het achterbeen en het gevoel in de hand. Met een "harde mond" wordt iets anders dan dit gevoel bedoeld. Het gevoel wat jij beschrijft (en misschien ervaren hebt) is iets heel anders.
Jippie schreef:Wat is dan volgens jou het gevoel dat ik omschrijf?
In hoeverre is dat iets anders?
Als het gevoel dat ik omschrijf niet tot de catagorie harde mond behoort, hoe wordt een dergelijk gevoel doorgaans dan wel omschreven?
Citaat:mmmmm Goofy, ik zal vast heel dom zijn maar ik snap nooit geen biet van jouw posts. Je blijft altijd zo lang om de hete brei dansen en komt niet tot de kern van de zaak.
Goofy44 schreef:Ik ga niet proberen om dit uit te leggen, je schreef al in dit topic:Citaat:mmmmm Goofy, ik zal vast heel dom zijn maar ik snap nooit geen biet van jouw posts. Je blijft altijd zo lang om de hete brei dansen en komt niet tot de kern van de zaak.
Dus waarom verder tijd verspillen ?