QQQQ schreef:Professor schreef:Daar ben ik nou nieuwsgierig naar: Zien wij exact het zelfde, maar vinden wij iets heel anders, of kijken wij naar totaal verschillende plaatjes?Als men dat mooi vind????
Ik vermoed steeds meer het laatste, vandaar dat ik om plaatjes vraag. Immers, volgens mij zijn wij het allemaal eens dat de Ulrike DVD beelden NIET mooi zijn en volgens mij vinden niet velen hier de Idool video nou echt mooi. Of vergis ik me?
Dat laatste weet ik dus niet, MAAR: ik denk niet dat we hetzelfde zien, ongeacht de beelden.
Ik kan bijvoorbeeld echt heerlijk genieten van het losrijterrein. Op concours ben ik nooit te vinden bij de proeven, ja van wat goede dieren die ik dan ook in de ring wil zien, maar geen hele proeven. Ik heb overal altijd een bandje zodat ik bij het losrijden kan kijken. En ik kan daar echt genieten. Van bepaalde ruiters, paarden en combinaties.
Tuurlijk zitten er ook strakke dieren bij die ik niets vind, die sjouwen ipv dragen, die aan de grond geplakt lijken, die mij niet bekoren etc etc...
Maar als iedereen hetzelfde mooi vind wordt het heel saai.
Maar net als bij alles geldt: IK lust geen pindakaas, dat maakt pindakaas niet per definitie VIES!!