Veronica2 schreef:Als Mireille den Hoedt en Karin Leibbrand je goeroe's zijn, dan is er nog een wereld te winnen aan informatie, kennis en kunde.
Elisa2, ik heb even in je profiel gekeken naar de foto;s van je paarden en de youtubefilmpjes van je bruintje kwam ik daar ook tegen.
Het zijn mensen die de pijnlijke consequenties van de huidige rijderij aan de kaak stellen, en op een begrijpelijke manier de gewone sterveling kan uitleggen hoe je een gezonde basis kunt leggen.
En hulde daarvoor.
Uiteraard zijn er veel meer mensen op een hele prettige manier bezig. Dat sluit echter nog steeds niet uit dat er mogelijk toch schade ontstaat door gewicht op de rug van het paard te plaatsen en druk te creëren. En dat was eigenlijk mijn 'hamvraag'.
Ik denk dat je het mogelijk niet zo bedoelt, maar je hebt eigenlijk iedereen en alles vanaf het begin in dit topic naar het rijk der onnozele stumpers gestuurd.
Maar je bent vervolgens zelf niet inhoudelijk.
Dus wanneer jij kunt uitleggen waar volgens jou wel deugdelijke informatie te vinden is, welke mensen wel verstandige dingen doen of zeggen, dan is het veel zinniger om juist dat te delen.
Het einddoel is dat we leren.
Door alleen alle voorgenoemde mensen prutsers te noemen komen we niet veel verder.
Dus oprechte interesse: waar kunnen wij winnen aan informatie, kennis en kunde? Je geeft aan dat jij het weet. In dat geval wil ik het ook graag weten.