Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

Geryon schreef:Mijn nichtje van 7 rijd trouwens ook met sporen (en zweep). Haar schetlander is nogal ondeugend en ze valt er altijd af, dus sporen heeft zel wel nodig ja.

Tigra_ schreef:Geryon schreef:Mijn nichtje van 7 rijd trouwens ook met sporen (en zweep). Haar schetlander is nogal ondeugend en ze valt er altijd af, dus sporen heeft zel wel nodig ja.
Om te voorkomen dat ze eraf valt?
Nouja goed mocht vast geen discussie topic worden
Ik rijdt zonder sporen. Heb weleens met gereden om de verkeerde rede maar ben nu gelukkig wat wijzer en wil de paarden zonder sporen rijden.
Zoals hoe iedereen sporen gebruikt.. Geryon schreef:Tigra_ schreef:Om te voorkomen dat ze eraf valt?
Nouja goed mocht vast geen discussie topic worden
Ik rijdt zonder sporen. Heb weleens met gereden om de verkeerde rede maar ben nu gelukkig wat wijzer en wil de paarden zonder sporen rijden.
Nee natuurlijk niet, dat voorkom je niet met sporen.. Wel om hem aan te pakken omdat hij niet luistert.. Even wat duidelijkere hulpen heeft ze dan..Zoals hoe iedereen sporen gebruikt..